تهران ۹.۹۱° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

آذری جهرمی به رئیسی تبریک گفت

کد خبر: ۲۴۹۰۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از حضور مردم در انتخابات، این پیروزی را به «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهوری منتخب تبریک گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از تمام آن‌هایی که برای اعتلای ایران اسلامی، خودشان را اثرگذار دانستند و در پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب حفظه الله، روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شدند به نوبه خود صمیمانه تشکر می‎کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: ضمن تبریک به همه مردم ایران، برای آقای رئیسی رئیس جمهور منتخب هم آروزی موفقیت در خدمت را دارم.

به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در نشست خبری گفت: از کل واجدین شرایط ۵۹ میلیون  و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر کل آرای ماخوذه، ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ نفر در انتخابات مشارکت داشتند که این مشارکت ۴۸/۸ درصد است.

وزیر کشور افزود: سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای حائز مقام اول و از سوی مردم عزیز ما امانت‌دار دستگاه اجرایی و به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

رحمانی فضلی گفت: محسن رضایی میرقائد با سه میلیون ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای و عبدالناصر همتی با دو میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ نفر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر در رتبه چهارم قرار گرفت و بقیه آرا به عنوان آرا باطله ماخوذه ۳ میلیون ۷۲۶ هزار و ۸۷۰ رای است. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : آذری جهرمی رئیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار روز