تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

نامه رزیدنت‌های عصبانی از وزارت بهداشت: آقای استاندار به داد ما برس!

کد خبر: ۲۶۱۹۶
علی‌رغم اصرار و نامه‌نگاری بسیار برای لغو آزمون ارتقا در این شرایط خطرناک، مدیران وزارت بهداشت، رزیدنت‌ها و خانواده آن‌ها را رویین‌تنانی می‌دانند که ویروس کرونا بر آن‌ها کارگر نیست پس بر خلاف مصوبه‌های ستاد ملی کرونا بر برگزاری آزمون اصرار دارند…

به گزارش تازه‌نیوز، نامه سرگشاده رزیدنت‌های استان تهران به استاندار تهران در خصوص آزمون حضوری ۱۸ تیر.

ویروس کرونا هر روز با سویه جدیدی در حال جولان است و تمام بخش‌های بیمارستانی عادی دوباره در حال تبدیل به بخش کرونا است! در این بین مدیران وزارت بهداشت در حال افتخارآفرینی هستند. در کارنامه پرافتخار آن‌ها مهمترین افتخار برگزاری آزمون ارتقا در تاریخ هجدهم تیرماه است.

علیرغم اصرار و نامه نگاری بسیار برای لغو آزمون در این شرایط خطرناک، مدیران افتخارآفرین رزیدنت‌ها و خانواده آن‌ها را رویین‌تنانی می‌دانند که ویروس کرونا بر آن‌ها کارگر نیست پس بر خلاف مصوبه‌های ستاد ملی کرونا بر برگزاری آزمون اصرار دارند و کوچک‌ترین توجهی به درخواست جامعه رزیدنتی نمی‌کنند. از آن‌ها گواهی خوداظهاری اخذ می‌کنند که مسئولیت ابتلا با خود ایشان است.

جالب این‌که تعدادی از رزیدنت‌ها شب امتحان هم باید کشیک داده و باید پس از ساعت‌ها بی‌خوابی در جلسه امتحان شرکت کنند و حتی در این بابت هم کمترین همکاری صورت نگرفت.

در بخشی از نامه رزیدنت‌ها خطاب به استاندار تهران آمده است:

جناب استاندار! به هوش و درایت شما اطمینان داریم و می‌دانیم به‌علت قرمز شدن شهر تهران بسیاری از آزمون‌ها مانند آزمون زبان و آزمون دانشگاه آزاد را کنسل کرده‌اید. حتی بازار تهران را نیز تعطیل کرده‌اید چون سلامتی مردم از کاسبی کردن آنان برای شما مهم‌تر بوده است. تهران باید در به داشتن چنین استاندار فهیمی به خود ببالد.

ولی جناب استاندار، وزیر بهداشت ما و معاون آموزشی‌اش پا را در یک کفش کرده‌اند تا صبح جمعه در شهر قرمز تهران پزشکانی را که دمخور مریضان کورونایی بوده‌اند را در یک‌جا جمع کنند. دستیارانی که تعداد تقریباً زیادی از آن‌ها واکسن دریافت نکرده‌اند (زیرا اختیاری بوده)، یا دوز دوم واکسن به آن‌ها نرسیده است و یا مانند مادران باردار و شیرده اصلاً شامل دریافت واکسن نبوده‌اند. آزمونی که بی‌گمان بعد از برگزاری هم باعث شیوع بیشتر بیماری می‌شود و هم خانواده‌های پزشکان را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد.

لذا از شما فرهیخته گرامی تقاضا داریم تا به هیچ‌وجه از این خط قرمز ستاد ملی کورونا که مورد تأیید صددرصد مقام عظمای ولایت هم است کوتاه نیایید و جلوی این بی‌قانونی آشکار وزارت بهداشت بایستید. منتظر اقدام قانونی شما هستیم.

همچنین با توجه به این‌که وزارتخانه از ما خواسته تا روز جمعه ۱۸ تیرماه در آزمون حضوری تجمع داشته باشیم، که طبق مصوبات ستاد ملی کورونا در مناطق قرمز ممنوع می‌باشد، خواستار تعیین تکلیف حضور خود در این تجمع هستیم. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رزیدنت
ارسال نظر

آخرین اخبار روز