تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

رئیسی: با تسریع واکسیناسیون زمینه رونق گردشگری فراهم شود

کد خبر: ۲۶۵۰۹
رئیس جمهور منتخب گفت: باید با تسریع واکسیناسیون کرونا زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم شود. 

به نوشته ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به، مونسان در این دیدار با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از آخرین وضعیت برنامه‌ها و اقدامات وزارتخانه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار ضمن تشکر از تبریک مونسان و گزارش وی، گفت: یکی از الطاف الهی به سرزمین ما وجود جاذبه‌های گردشگری و طبیعی فراوان در سرتاسر کشور است و هنوز مناطق بکر زیادی در بخش‌های مختلف کشور داریم که امکان آباد شدن و بالفعل شدن استعدادهای گردشگری را دارند.

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه گردشگری ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال دارد، افزود: ضروری است که از فعالان این عرصه به شکل موثرتری حمایت شود.

 رئیسی یکی از مزایای گردشگری علاوه بر بازدید و لذت بردن از گردش در جاذبه‌های طبیعی را آشنایی مردم با تاریخ تمدن و فرهنگ غنی کشورمان دانست و تصریح کرد: کمک به تعمیق مفاهیم و ارتقای مولفه‌های فرهنگ ملی و ظرفیت مناسب درآمدزایی در شهرها و روستاهای کشور، دو فاکتور از توانمندی‌های گردشگری و میراث فرهنگی برای ایجاد ارزش افزوده بالا هستند.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: باید با تسریع واکسیناسیون کرونا زمینه رونق بیش از پیش فعالیت‌های گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رئیسی گردشگری
ارسال نظر

آخرین اخبار روز