تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

نویدکیا: پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

کد خبر: ۲۷۶۱۸
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قهرمانی امسال دست ما نیست و پرسپولیس شانس بیشتری نسبت به ما برای قهرمانی دارد.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: این بازی سرنوشت ساز است. شانس ما نسبت به رقیب برای قهرمانی کمتر است. من همیشه دلم می خواست تیمم هفته به هفته بازی خودش را انجام دهد. این یکسال تجربه خوبی برای من بود. روزهای سختی را سپری کردم.

وی با اشاره به شرایط تیم استقلال افزود: از وقتی مجیدی به استقلال آمده کیفیت این تیم نسبت به گذشته بهتر شده است. آنها نتایج خوبی گرفتند و نشان می دهد سال آینده رقبای بیشتری برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد. استقلال با حضور مجیدی گل های زیادی به ثمر رسانده و بازی‌های زیادی  را برده است. کیفیت استقلال فوق العاده است و آنها می دانند در زمین چه می خواهند. تیم ما هم خوب است و فکر می کنم بازی خوب و جذابی را شاهد باشیم. هر تیمی بهتر از موقعیت هایش استفاده کند و جسورتر باشد می تواند نتیجه بهتری بگیرد. بازی فوق العاده سنگینی با استقلال در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حرف و حدیث‌هایی که در هفته پایانی لیگ مطرح می‌شود، اضافه کرد: من هیچ زمان در مورد این مسائل صحبت نمی کنم چون هیچ سرمربی و بازیکنی دلش نمی خواهد تیمش بازنده باشد. هر چهار تیم با تمام وجود بازی خواهند کرد تا شخصیت خودشان را و بازی جوانمردانه ارائه دهند. ما می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم. سایر مسائل اهمیتی ندارد.

وی در رابطه با شانس قهرمانی سپاهان در لیگ بیستم گفت: نمی‌توانم بگویم شانس ما زیاد است چون قهرمانی دست خودمان نیست. این فصل تجربه خوبی برای من بود که در آینده با دقت بیشتری برنامه ریزی کنیم تا قهرمانی به روز آخر کشیده نشود. پرسپولیس قهرمانی دست خودش است اما شانس ما نسبت به آنها پایین تر است. برای من مهم است بازیکنانم هستند که در زمین چه نمایشی دارند.

نویدکیا در رابطه با تمدید قرارداد با سپاهان گفت: برای فصل آتی برنامه ریزی می کنیم. با برخی بازیکنان هم برای تمدید قرارداد صحبت کردیم. خیلی اعتقادی به تغییرات زیاد ندارم.  در ابتدای فصل هم حرف و حدیث پیش آمد اما من اعتقادی ندارم چرا که بازیکنان می خواهند بهترین خودشان را در هر فصل نشان دهند. دو یا سه بازیکن ما به اروپا می روند و سایر بازیکنان هر کدامشان دوست داشتند می توانند بمانند.

وی گفت: امیدوارم سازمان لیگ برنامه به ما دهد چرا که نمی دانم چند روز باید به بازیکنانم استراحت بدهم. من گفتم برای من مهم نیست هفته ای یکبار بازی کنیم، چهار روز یکبار یا پنج روز یکبار. مهم این است برنامه را بدانیم.

سرمربی سپاهان در رابطه با تمجید محمدمایلی کهن از او گفت: کار خاصی نکردم. دلم می خواهم واقعیت فوتبال را بگویم. خیلی اوقات از تیمم دفاع کردم چون خوب بازی کردیم اما زمانی که می بینم  تیمم خوب نیست دوست ندارم حرف عامیانه بزنم. بازیکنانم هم در این مدت من را خوب شناختند. مشکلی بابت این مسائل ندارم.

وی در مورد صحبتش با هواداران سپاهان تصریح کرد: هواداران فوتبال در این یکی دو سال در ورزشگاه نبودند و شرایط سخت است. هواداران سپاهان هم روزهای سختی داشتند. آنها در ورزشگاه نبودند و در خانه سخت تر است. تا جایی که در دست من بود سعی کردم شرایط را به بهترین شکل اداره کنم و فکر می کنم تا حدودی موفق بودیم. تلاش می کنم تا شرایط را روز به روز برای سپاهان بهتر کنم. زمانی که من به سپاهان آمدم صحبت هایی شد که با این روش در فوتبال ایران نمی توانی ادامه دهی اما من با این دیدگاه می توانم ادامه دهم. هر زمانی هم که دیدگاه من نمی تواند کمک کند من می روم.

نویدکیا در پایان گفت: سال سختی را سپری کردیم. امیدوارم که برای سال جدید برنامه ریزی ما بهتر باشد. فوتبال ما کمبودهایی دارد به ویژه در مسائل انضباطی. اگر واقع بینانه فوتبال را نگاه کنیم ببینیم نیمکت تیم ها و بازیکنان چقدر اخطار گرفتند. فکر می کنم این اخطارها بیش از حد است و این موضوع کار کمیته انضباطی را بیشتر می کند. امیدوارم قاطعانه تصمیم بگیریم تا مسیر را رو به جلو باشد.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی از ساعت ۲۱:۱۵ فردا جمعه در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت که این تیم لیگ را در رتبه سوم به پایان خواهد رساند اما رقیب فردای آبی‌پوشان یعنی سپاهان در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و از شانس قهرمانی برخوردار است. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : نویدکیا پرسپولیس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز