تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

رونمایی از گوشی‌های جدید هواوی

اندازه صفحه نمایش مدل پرو و پایه P50 به ترتیب ۶.۵ و ۶.۶ اینچ است و هر دو مدل دارای استاندارد IP68 در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند.
کد خبر: ۲۷۶۳۱
شرکت هواوی روز پنجشنبه با برگزاری نشست ویدیویی آنلاین از گوشی‌های سری P50 خود رونمایی کرد؛ گوشی‌هایی با چندین دوربین‌ و صفحه نمایش OLED و نیز دارای باتری بزرگ، شارژ سریع و پردازنده‌های قدرتمند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از یورونیوز، هر دو گوشی P50 و P50 پرو نه یک بلکه دو برآمدگی دوربین دارند که با هم بیش از یک سوم عرض پنل پشتی گوشی را اشغال می‌کنند. مدل P50 پرو دارای چهار دوربین در پشت خود است: اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ، تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی ، مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی. اما گوشی مدل P50 از یک لنز کمتر برخوردار است و در پنل پشتی آن یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ، یک تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد. 

در واقع هر کدام از مدل‌ها دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی هستند ولی در کمال شگفتی لنز دوربین مدل پایه قابلیت زوم اُپتیکال بالاتری نسبت به مدل پرو دارد یعنی ۵ برابر در مقابل تنها ۳.۵ برابر.

فراتر از دوربین، گوشی‌های سری P50 جذابیت‌های دیگری نیز دارند: صفحه نمایش OLED که بسیار شفاف است، یک باتری بزرگ، شارژ سریع(۶۶ وات) و پردازنده‌های قدرتمند. البته گوشی‌های سری P50 در دو نوع عرضه می‌شود، یکی مجهز به مجموعه تراشه Kirin 9000 که ساخت خود شرکت هواوی است و دیگری دارای پردازنده مرکزی اسنپدراگون مدل 888 4G که تولید شرکت کوالکام است. این پردازنده‌ها با ۸ گیگابایت حافظه‌ رَم مرکزی و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه کارت حافظه پشتیبانی می‌شود.

گوشی‌های هواوی به دلیل تحریم آمریکا امکان استفاده از برنامه‌های گوگل را ندارند. بنابراین گوشی‌های سری P50 اولین مجموعه‌ای هستند که با استفاده از سیستم عامل جدید Harmony OS عرضه شده‌اند. 

اندازه صفحه نمایش مدل پرو و پایه P50 به ترتیب ۶.۵ و ۶.۶ اینچ است و هر دو مدل دارای استاندارد IP68 در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. 

عرضه این سری از گوشی‌های هواوی ابتدا در چین آغاز می‌شود و برای بازار بین‌المللی نیز قیمت مدل پرو حدود ۹۳۰ دلار آمریکا و قیمت مدل پایه آن نزدیک به ۶۹۵ دلار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : هواوی موبایل
ارسال نظر

آخرین اخبار روز