تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

چگونه در اینستاگرام گران شویم؟

کد خبر: ۲۹۳۰۰
 «فصل عجیبی است این نقل‌وانتقالات و نباید در این مدت هر چه در فضای مجازی دید باور کرد. خیلی از این پست و کامنت‌ها که هواداران را نگران می‌کند، بخشی از یک سناریو است که هزینه‌اش قبلا پرداخت شده و سودش مستقیم به جیب بازیکنان و دلال‌ها سرازیر خواهد شد!»
 
به نوشته ایسنا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد: «چند سالی هست که بازار مکاره نقل‌وانتقالات در فوتبال ایران غیر از باشگاه‌ها، دلال‌ها، بازیکنان و رسانه‌ها، یک رکن دیگر هم پیدا کرده؛ رکنی به اسم «اینستاگرام» که در معادلات و تحولات این فصل نقش اساسی دارد. هر کدام از بازیکنان فوتبال معمولا یک صفحه پرمخاطب در این شبکه اجتماعی دارند که در فصل نقل‌وانتقالات از آن برای بهبود شرایط خود و اعمال فشار روی باشگاه استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری اخبارمعاصر،  چه بسیارند کسانی که صرفا به خاطر بالابردن رقم قرارداد خود، پست و استوری‌های معنادار منتشر می‌کنند. البته در این میان، فوتبالیست‌هایی هم هستند که رفتار صادقانه‌تری دارند و از این وسیله صرفا برای اطلاع‌رسانی و ارتباط بی‌واسطه با هواداران استفاده می‌کنند اما در اغلب مواقع، شبکه‌های اجتماعی به بازوی بازیکنان برای کسب امتیازات بیشتر تبدیل شده است. در این میان شیوه‌های مختلفی هم برای چانه‌زنی با باشگاه‌ها وجود دارد.

یک راهش این است که شما در کشاکش مذاکرات برای تمدید قرارداد، پست خداحافظی بگذارید و هواداران را به جان مدیران باشگاه بیندازید. در این صورت آنها به مسئولان تیم فشار وارد می‌کنند و نهایتا باشگاه در برابر خواسته‌های بازیکن عقب‌نشینی می‌کند.

یک راه دیگرش این است که از دوستان سرشناس‌تان بخواهید برای شما در تیم جدیدتان آرزوی موفقیت کنند. این هم خیلی جواب می‌دهد. مثلا فلان بازیکن در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است اما ناگهان هم‌تیمی‌اش پست می‌گذارد که: «داداش هر جا رفتی موفق باشی!» این‌ طوری باز هم مدیران باشگاه تحت فشار قرار می‌گیرند.

یکی دیگر از شیوه‌های رایج افزایش قیمت هم آن است که از فن‌پیج‌ها و صفحات خبری بخواهید گزارش‌های غیر واقعی از مذاکرات شما با سایر باشگاه‌ها منتشر کنند. آنها یک جمله می‌نویسند فلان تیم بازیکن ما را می‌خواهد و همین کافی است تا قیمت جناب فوتبالیست افزایش پیدا کند.

 خلاصه این که فصل عجیبی است این نقل‌وانتقالات و نباید در این مدت هر چه در فضای مجازی دیدید باور کنید. خیلی از این پست و کامنت‌ها که شما را نگران می‌کند، بخشی از یک سناریو است که هزینه‌اش قبلا پرداخت شده و سودش مستقیم به جیب بازیکنان و دلال‌ها سرازیر خواهد شد!»

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : اینستاگرام
ارسال نظر

آخرین اخبار روز