تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

اجرای طرح "پلاک ایمن" در پایتخت

این طرح در هر محلی که زندگی کنند، چه در محله قدیمی و چه در محله جدید انجام می شود.
کد خبر: ۳۰۰۱۰
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران از اجرای طرح "پلاک ایمن" طی ماه های آتی خبر داد. 

مهدی داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره طرح «پلاک ایمن» آتش نشانی تهران که قرار است در آینده نزدیک اجرایی شود، اظهار کرد: از حدود دو ماه آینده طرح پلاک ایمن را اجرا خواهیم کرد. در این طرح فقط ساختمان‌های مهم را در نظر نگرفتیم و عموم جامعه را مد نظر قرار دادیم. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: این طرح درباره آگاهی و خود اظهاری شهروندان درباره ایمنی محله و خانه ایست که در آن زندگی می کنند. 

داوری درباره شرح این طرح و اقداماتی که قرار است طی آن انجام شود، گفت: قرار است در این طرح چک لیستی از خطرات و نکات ایمنی موجود را به شهروندان ارائه کنیم و جنبه هایی از محیط را در قالب این چک لیست در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد. قرار است که شهروندان این چک لیست را به ما اعلام کنند و ما در ازای این خود اظهاری یک توصیه نامه ایمنی در خصوص مسائل ایمنی، به آن ها ارائه کنیم. 

مدیرعامل آتش نشانی تهران افزود: این طرح در هر محلی که زندگی کنند، چه در محله قدیمی و چه در محله جدید انجام می شود و شهروندان می‌توانند پس از رونمایی از طرح از طریق سایت "تهران من" به این چک لیست دسترسی داشته باشند. اگر شهروندی تمایل به بازدید آتش نشانی نیز داشته باشد می‌تواند از طریق همین سامانه "تهران من" اقدام کند تا کارشناسان از محل زندگی آن ها بازدید کنند. 

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پلاک ایمن تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز