تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

۲۰۰۰ موشک ایران عربستان را نشانه رفته!

پایگاه خبری-تحلیلی عرب نیوز نوشت: ایران بیش از ۲۰۰۰ موشک را برای هدف قرار دادن تمامی مواضع و مراکز نظامی عربستان در صورت تعلل ریاض در مشخص کردن سرنوشت حجاج ایرانی آماده کرده است.
کد خبر: ۳۱۴۵
اخبار معاصر : پایگاه عرب تایمز افزود: نظامیان ایرانی از آمادگی ۲ هزار فروند موشک سنگین وزن این کشور برای شلیک به سوی تمامی مواضع و مراکز نظامی ارتش عربستان در صورت تعلل ریاض در مشخص کردن سرنوشت حجاج ایرانی که بنابر برخی گزارش ها مفقود، کشته و یا به وسیله سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همکاری سعودی ربوده شده اند، پرده برداری کردند.

این پایگاه به نقل از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: سپاه پاسداران همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم.

عرب تایمز با اشاره به هشدار سردار سرلشگر جعفری به مقام های آل سعود، می افزاید: نیروهای سپاه پاسداران آماده دفاع از عزت و کرامت مسلمانان به ویژه ملت ایران است.

این پایگاه عرب زبان همچنین می نویسد: سردار مرتضی قربانی رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران در سخنانی بر آماده بودن ۲ هزار موشک برای شلیک به سوی اهداف تاکید کرد.
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز