تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

بی‌تابی مادر هما روستا در مراسم تشییع+ عکس

پیکر هما روستا بازیگر فقید ایران که هفته قبل در لس آنجلس درگذشته بود بعد از بازگشت به ایران از برابر خانه هنرمندان تشییع شد و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۲۰۸

اخبار معاصر: در مراسم تشییع این بانوی بااخلاق عرصه بازیگری بخشی از همکاران سال‎های دور و نزدیک وی غایب بودند که البته برگزاری همزمان جشنواره فیلم یاس در مازندران و جذابیتهای سفر به شمال!!! در این امر دخیل بوده است.

از میان حاضران مراسم اما می‎توان به چهره‎هایی چون بهمن فرمان آر‌ا، رضا کیانیان، علی دهکردی و مهدی سلطانی اشاره کرد و البته افسانه بایگان، پرویزپورحسینی‌، فرشته طائرپور، مسعود فروتن‌، نوید محمدزاده،‌ افسانه چهره آزاد‌، لیلی رشیدی، آتش تقی پور‌، ایرج راد، الهام کردا، سعید چنگیزیان،‌ منیژه محامدی و رضا بهبودی‌.

پوری بنایی بازیگر قدیمی سینمای ایران نیز از جمله حاضران در مراسم تشییع بود.

نکته مهم این مراسم تشییع اما حضور مادر هما روستا و اشکهایی بود که او در رثای فرزند ریخت.

مادر هما روستا سال‎هاست از ایران مهاجرت کرده اما تشییع پیکر فرزند باعث بازگشت او به وطن شد. او در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت: سلامِ من، سلام مادر غم دیده‌ای است که غمی بسیار بزرگ دارد. اما شما گوشه گوشه‌های غم مرا گرفتید و از شما سپاسگزارم.

او ادامه داد: همیشه به دنبال "هما”یم دویدم؛ خیلی از من دور بود. اما امروز برای همیشه دور می‌شود. او را به خدا و حمید می‌سپارم و از همه شما ممنونم که قدم‌هایتان را روی چشم‌های ناقابل من گذاشتید.

بی‌تابی مادر هما روستا در مراسم تشییع+ عکس

مادر هما روستا سخنانش را اینگونه به پایان برد: دردانه من! خداحافظ!

بی‌تابی مادر هما روستا در مراسم تشییع+ عکس

بی‌تابی مادر هما روستا در مراسم تشییع+ عکس

انتهای پیام/
منبع: سینما ژورنال
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز