تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

شکست ضد انقلاب در برپایی یک تجمع

در پی دعوت گروهک‌های مخالف نظام اسلامی مبنی بر تجمع معلمان و دانش آموزان در مقابل ادارات آموزش و پرورش مراکز استان ها ، این تجمعات با بی اعتنایی معلمان مواجه شد.
کد خبر: ۳۲۳۴

اخبار معاصر: این گروهک‌ها که از هفته‌های پیش به صورت مداوم از تریبون های تبلیغاتی خود مردم را به تجمع و اعتراض دعوت می کردند با سر رسیدن موعد مقرر و بی اعتنایی معلمان به این دعوت ها اکنون در کمال ناباوری برای گریز از این رسوایی عکس‎های تجمعات گذشته را در فضای مجازی منتشر کرده تا اندکی از بی آبرویی به بار آمده را سر پوش بگذارند.

شکست ضد انقلاب در برپایی یک تجمع

البته دستگاه‎های رسانه‎ای غربی نیز در این میان ساکت ننشسته و به یاری گروهک‎های تروریستی آمده اند. «بی‌بی‌سی فارسی» در خبری از اعتصاب غذای یکی از مجرمان امنیتی خبر داد و اعلام کرد جان این زندانی در خطر است این مجرم امنیتی به دلیل هم دستی با دولت های غربی و دعوت مردم به تجمعات غیر قانونی به ۵ سال زندان محکوم شده است.

در این میان گروهک‌های معاند و سلطنت‌‌طلب‌ها که هنوز به از رو نرفته اند برای جبران این شکست بار دیگر برای روز پنجشنبه معلمان را برای تجمع در مکان‎های قبلی دعوت نموده‎اند. این گروهک‌ها که با برخی از تشکلات به ظاهر صنفی فریب خورده در داخل کشور همکاری می‌کنند به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه مدارس اعلام کرده‌اند که هواداران این گروهک‎ها و تمامی معلمان در این روز به اعتراض خواهند پرداخت.

این تجمعات سابقا قرار بود در روز ۱۳ مهر و به مناسبت روز جهانی معلم برگزار شود و اکنون که با شکست مواجه شده گردانندگان این تجمعات اعلام کرده‌اند که به دلیل جلوگیری از خلل در امر آموزش و متضرر شدن دانش آموزان این تجمع را به روز پنجشنبه منتقل می‌کنند، در حالی که این تجمع از ماه ها پیش برنامه ریزی شده بود و طراحان از غیر تعطیل بودن روز ۱۳ مهر اطلاع داشتند.

انتهای پیام/
منبع: خبر 24
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز