تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
عدم‌امنیت ورزشکاران در بوستان پردیسان

بوستان پردیسان حادثه آفرید

صبح امروز ۱۹ مهر در حالیکه تنها ۵ روز به مسابقات ماراتن آمستردام مانده بود. (امین تقی‌ وند )دونده شرکت کننده در این مسابقه که در حال انجام تمرینات خود در پارک پردیسان بود دچار سانحه شد. به نقل از شاهدان عینی، کارکنان بوستان با وسیله‌ نقلیه شخصی وارد محوطه‌ی ورزشکاران می‌شوند .
کد خبر: ۳۲۴۳۹
بوستان پردیسان حادثه آفرید
به گزارش پایگاه خبری معاصر، نخستین بار نیست که دوندگان و دوچرخه سواران در این پارک با تردد ماشین‌های متعدد آسیب می‌بینند. باید دید سازمان محیط زیست چه پاسخی در این‌خصوص دارد. آیا زمان آن نرسیده است که فکری به حال پارکینگ این پارک کند؟
تیرماه ۱۴۰۰ ورزشکاران بوستان پردیسان نامه‌ی به رییس محیط زیست وقت (عیسی کلانتری) نوشته و خواستار امنیت جانی ورزشکاران در این بوستان شدند.  


متن نامه (کارزار)
درخواست تغییر مسیر عبوری خودروهای سازمان حفاظت محیط زیست در پارک پردیسان
جناب آقای عیسی کلانتری
ریاست محترم سازمان حفاظت از محیط زیست
جناب آقای داود چراغی
مدیرکل محترم حراست سازمان حفاظت محیط زیست

با سلام
مستحضر هستید که پارک پردیسان یکی از مناطق پرطرفدار خانواده‌ها و ورزشکاران است. خصوصاً در دوران کرونا که حضور در محیط‌های سربسته دارای محدودیت بوده، این اقبال بیش از پیش نیز شده است. همچنین گروه‌های مختلف ورزشکاران در ساعات مختلف روز از این محیط استفاده می‌کنند.
هم‌مسیری خودروهای عبوری سازمان و محل عبور و مرور استفاده‌کنندگان از پارک، بارها تا مرز ایجاد خطرات جدی پیش رفته است. عمده این خطرات متوجه کودکان و ورزشکاران است که به لطف خدا تا کنون و به جز موارد معدود به حادثه‌ای جدی نینجامیده است. بسیاری از خودروهای گذری از این مسیر با سرعت‌های بسیار بالا حرکت می‌کنند که در صورت دویدن یک کودک و یا تغییر مسیر یک ورزشکار به فاجعه‌ای غم انگیز تبدیل خواهد شد.
با توجه به اینکه به موازات این مسیر، یک مسیر دیگر برای استفاده خودروهای سازمان وجود دارد، تقاضامندیم دستور فرمایید تا با تغییر مسیر عبوری خودروهای سازمان به مسیر موازی و ممنوع کردن ورود خودروهای سازمان به مسیر اصلی از بروز هرگونه حادثه و نیز مشاجرات غیرضروری جلوگیری به عمل آید.
قطعاً یکی از بزرگ‌ترین حامیان محیط زیست، ورزشکارانند و تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست آن‌ها را در این حمایت دلگرم‌تر خواهد کرد.
پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی سپاسگزاریم

• شروع کارزار: ٢٠ خرداد ١٤٠٠• پایان کارزار: ٢٠ تير ١٤٠٠• از طرف: خانواده‌ها و ورزشکارانی که از محیط پارک استفاده می‌کنند



پایگاه خبری-تحلیلی معاصر
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز