تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸

امارات؛ کسب مقام چهارم بهترین کشورها برای زندگی و کار

بسیاری از ساکنان امارات به کیفیت زندگی به عنوان یکی از عوامل مهم اشاره می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۰۷۹
امارات؛ کسب مقام چهارم بهترین کشورها برای زندگی و کار


به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی معاصر، ۸۲ درصد از ساکنان امارات متحده عربی انتظار دارند زندگی در این کشور در ۱۲ ماه آینده به روال عادی بازگردد

انتظار می‌رود اقتصاد امارات متحده عربی در سال جاری میلادی ۳.۱ درصد و در سال آینده ۴.۲ درصد رشد کند.

امارات متحده عربی با صعود ۱۰ پله‌ای مقام چهارم را در جدول بهترین کشورهای جهان برای کار و زندگی کسب کرد. همزمان امارات با خروج از بحران کرونا در حال احیای اقتصادی و جذب نیروی کار خارجی بیشتر است.

در صدر فهرست بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار، سوئیس قرار دارد و پس از آن استرالیا و نیوزیلند ایستاده‌اند.

این مطالعه که از سوی اچ‌اس‌بی‌سی در فاصله مارس تا می ۲۰۲۱ انجام شده نشان می‌دهد که ۸۲ درصد از ساکنان امارات متحده عربی انتظار دارند زندگی در این کشور در ۱۲ ماه آینده به روال عادی بازگردد.

این در حالی است که به طور متوسط ۷۵ درصد ساکنان در دیگر کشورها گمان می‌کنند کشورشان در ۱۲ ماه پیش رو به شرایط پیش از همه‌گیری کرونا بازمی‌گردد.

۵۳ درصد ساکنان امارات نیز در سال آینده انتظار افزایش دستمزد را دارند و ۵۷ درصد از آنها اطمینان دارند که در سال آینده توازن بهتری در کار و زندگی خواهند داشت.

 اقتصاد امارات متحده عربی به لطف فروکش کردن بحران کرونا در این کشور، افزایش بهای نفت و دبی اکسپو که گردشگری را دوباره رونق بخشیده، در مسیر احیا و پیشرفت قرار دارد.

انتظار می‌رود اقتصاد امارات متحده عربی در سال جاری میلادی ۳.۱ درصد و در سال آینده ۴.۲ درصد رشد کند.

بسیاری از ساکنان امارات به کیفیت زندگی به عنوان یکی از عوامل مهم اشاره می‌کنند. ۸۶ درصد از نیروی کار خارجی در امارات می‌گویند کیفیت زندگی آنها در این کشور بهتر از کشور خودشان است و ۶۰ درصد از آنها نیز قصد دارند مدت بیشتری در امارات بمانند.


منبع: ایندیپندنت
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : امارات
ارسال نظر

آخرین اخبار روز