تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

وضعیت صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۸ مهرماه

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و ۸۶۵ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۴۶ هزار واحد قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۱۱۳

وضعیت صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۸ مهرماه

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی معاصر، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در ابتدای معاملات با رشد ۴۲  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با رشد ۴۷۳ واحدی بر روی پله ۳۹۸ هزار و ۸۱۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل تا به این لحظه داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۵۷ واحدی بر روی پله ۲۰ هزار و ۳۲۰ واحد قرار گرفت. زاگرس نیز بیشتر تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به این لحظه داشته است. در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۴ هزار و ۲۸۳ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص هم وزن نیز با رشد ۴۱۸ واحدی بر روی پله ۳۹۸ هزار و ۷۶۵ واحد قرار گرفت. فولاد، فملی و شپنا سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این لحظات بازار هستند. فسبزوار نیز پرتراکنش‌ترین نماد بورس در این دقایق بازار است. در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۵ هزار و ۷۹۲ بر روی پله یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۰۴ واحدی قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و شپدیس بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص داشته اند. فسبزوار نیز پرتراکنش نماد در بورس تاکنون بوده است.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه با افت ۱۲ هزار و ۴۵۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۹۲۹ واحد بر روی پله ۳۹۷ هزار و ۴۱۷ واحد قرار گرفت. سه نماد شتران، فولاد، فملی نیز سه نماد تاثیر گذار بر شاخص در این دقایق هستند.

سه نماد پتایر، دلقما، آپ بیشترین افزایش قیمت در بورس و سه نماد شتران، فسرب، شسینا نیز در این دقایق با بیشترین کاهش قیمت همراه شدند. در دقیقه‌های پایانی فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افت ۱۳ هزار و ۱۲۵ واحد، روی پله یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۳۷۲ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز