تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

رشد 4 درصدی بیت کوین

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد رشد کرده و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از آلت‌کوین‌ها رشد کنند. اتریوم تا کجا رشد می‌کند؟
کد خبر: ۳۳۴۰۰
رشد 4 درصدی بیت کوین
به گزارش معاصر، بازار رمزارزها چشم‌اندازی صعودی دارد و بعد از رشد بیت‌کوین به بالاترین سطح تاریخی خود بسیاری از آلت‌کوین‌ها رشد کردند. اتریوم به بالای ۴ هزار دلار رسید، سولانا مقاومت ۲۰۰ دلار را شکست و شیبا هم در چند روز گذشته منفجر شد و به ۰/۰۰۰۰۴ دلار رسید.

شیبا

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعترف کرد که هیچ ارز شیبایی ندارد و در عوض ماسک گفت مالک بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین است. با این حال شیبا به این حرف ایلان ماسک واکنش منفی نداشت، هرچند که به سیگنال‌های مثبت از سمت او واکنش مثبت دارد.

شیبا اینو تا محدوده ۰/۰۰۰۰۴۵ دلار رشد کرد و حجم معاملات این ارز به ۱۵ میلیارد دلار رسید. ارزش معاملات این ارز ۲۰ میلیارد دلاراست و این ارز به رتبه ۱۱ مارکت‌کپ رسیده است.

کارشناسان عقیده دارند محدوده ۰/۰۰۰۰۳۵ محدوده حمایتی خوبی برای شیبا است و احتمالا گاوها در این محدوده فرصت انباشت پیدا می‌کنند.

اتریوم

اتریوم در جریان رشد بازار سقف تاریخی خود را شکست و تا ۴۴۰۰ دلار رشد کرد اما بعد به زیر ۴ هزار دلار عقب‌نشینی کرد و حالا در محدوده ۴ هزار و ۱۵۰ دلار معامله می‌شود.


محدوده ۳۹۰۰ دلار یک محدوده حمایتی قوی برای اتریوم محسوب می‌شود و در نمودار چهارساعته میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و خط روند صعودی نشان‌دهنده ازدحام خریداران است.

در همین حال اتریوم تلاش می‌کند به بالاترین سطح خود نفوذ کند و اندیکاتور مکدی هم در همین بازده زمانی سیگنال خرید صادر کرده و احتمالا قیمت اتریوم رو به افزایش است.

همچنین شاخص مقاومت نسبی در محدوده‌ای میان اشباع خرید و محدوده خنثی نوسان دارد و به سمت محدوده اشابع خرید در حرکت است. این نشان می‌دهد خریداران انگیزه زیادی برای رشد قیمت اتریوم دارند و احتمالا هدف کوتاه‌مدت این ارز ۵ هزار دلار است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز