تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
سردار فدوی:

اتحاد ایران، روسیه، عراق و سوریه ادامه خواهد یافت

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: آمریکایی‌ها گرفتار دروغ و ریاکاری هستند که یکی از نمونه‌های آن مبارزه با تروریست‌های داعش در منطقه است.
کد خبر: ۳۳۷۲
اخبار معاصر: سردار دریادار پاسدار علی فدوی در مراسم بازدید وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران از نمایشگاه توانمندی های سپاه که در محل دریاچه شهدای خلیج فارس پارک چیتگر برگزار شد گفت: همکاری و اتحاد ایران ،روسیه ، عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم واقعی است و ادامه خواهد یافت.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این روزها سالگرد به شهادت رسیدن دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در سال 66 با نیروهای آمریکایی است که همه ساله تجلیل از این دلاورمردان در آبهای خلیج فارس برگزار می شد اما امسال در تهران برگزار می شود.

وی افزود: دشمنان ما به ویژه آمریکاییها سالهای طولانی است که سعی دارند تصویری از ایران برای مردم دنیا و ملت خودشان به وجود بیاورند که هیچ ربطی به واقعیت ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اما واقعیت انقلاب اسلامی چیز دیگری است و هیچ ربطی به تصویر سازی آنها ندارد.

وی با بیان اینکه وابستگان نظامی با مردم کشوری که در آن حضور دارند و نیروهای مسلح در ارتباط هستند گفت: مردم و دولتها در بسیاری از کشورها بر اساس واقعیت تصمیم نمی گیرند بلکه طبق تصویر سازیها قضاوت می کنند.

وی گفت: آمریکایی ها گرفتار دروغ و ریاکاری هستند که یکی از نمونه های آن مبارزه با تروریست های داعش در منطقه است.

سردار فدوی افزود: امروز شاهد اتفاقاتی در منطقه هستیم که بر اساس آن دروغ گویی آمریکاییها آشکار تر می شود زیرا داعش رشد و توسعه یافته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در حال حاضر چهار کشور ایران ، روسیه ، عراق و سوریه در منطقه در حال مبارزه واقعی با تروریسم هستند که به شکل جدی بدنبال ریشه کن کردن تروریسم ها هستند.

وی افزود: در چند روز گذشته روسیه به شکل ویژه با تروریست های داعش برخورد کرد که اثر آن بسیار موثرتر از مدت طولانی بود که آمریکاییها ادعای مبارزه با تروریسم را داشتند که این امرموجب شده مقامات آمریکایی از این اقدام ناراضی باشند زیرا رسوا شده اند.

سردار فدوی با بیان اینکه نیروهای نظامی آمریکا نیرویی دریا پایه هستند گفت: توان نظامی آمریکا به قدرت نیروی دریایی این کشور بستگی دارد اما اگر آنها می توانستند از این قدرتشان بهره ببرند ما اینجا ننشسته بودیم.

وی گفت: سالها رابطه ما با آمریکا به حالت بازدارندگی رسیده و آنها بر این باورند که رویارویی با جمهوری اسلامی ایران بیش از نفع برای آنها ضرر داد.

سردار فدوی تاکید کرد: ما دائم بر این روند بازدارندگی خواهیم افزود و بیش از هر کشور دیگری به آسیب پذیری آمریکا واقفیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما روزانه با نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس سرو کار داریم گفت : آنها در بخش جنوبی خلیج فارس حضور دارند اما ما در همه جای خلیج فارس حاضر هستیم .
وی گفت: فرماندهان آمریکایی قدرت ما را در خلیج فارس حس می کنند زیرا ما در مقابل هر گونه اقدامی عکس العمل صاعقه وار خواهیم داشت.

سردار فدوی در پایان گفت: امیدواریم شرایط به گونه ای پیش برود که همه مردم دنیا از امکانات و شرایطی که در خلیج فارس وجود دارد بهره ببرند.

پس از سخنان سردار فدوی ارشد وابستگان نظامی خارجی مقیم ایران با تاکید بر گسترش صلح وثبات و امنیت در منطقه، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که بدنبال برقراری این صلح وامنیت است یاد کردند.

همچنین وابستگان ارشد نظامی با فرمانده نیروی دریایی سپاه لوح یادبوبی را مبادله کردند و سپس فرماندهان این نیرو با وابستگان نظامی عکس یادگاری انداختند.

انتهای پیام/

منبع: صدا و سیما
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز