تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

پیش بینی بورس امروز 10آبان 1400| کدام اخبار در روند بازار موثر هستند؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام شاخص کل بورس با ۳۵ هزار واحد منفی و ۲٫۵۷ درصد افت در محدوده یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۸۳۴

پیش بینی بورس امروز 10آبان 1400| کدام اخبار در روند بازار موثر هستند؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام شاخص کل بورس با ۳۵ هزار واحد منفی و ۲٫۵۷ درصد افت در محدوده یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد قرار گرفت. کدام اخبار امروز در روند بازار موثر هستند؟

بانک ملت سقف تسهیلات غیرحضوری فرابانک خود را از مبلغ ۳۰ میلیون تومان به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده و بخشنامه آن را به شعب خود ابلاغ کرد.

 رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اصفهان اظهار داشت: سوبسیدهای بسیار شدیدی از طریق قرعه کشی‌ها به بعضی از افراد داده می‌شود. می‌توان گفت ۹۵ درصد از کسانی که برای قرعه‌کشی‌ها ثبت نام می‌کنند، فروشنده هستند و تنها پنج درصد آنها برای مصرف شخصی ثبت نام‌ می‌کنند.

بازارهای جهانی روز گذشته تعطیل بود و اونس جهانی تغییری نکرد. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار دیروز یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان قیمت خورد.


 قیمت دلار در بازار آزاد دیروز روند کاهشی داشت و کانال ۲۷ هزار و ۵۰۰ را از دست داد. نرخ ارز در بازار آزاد روز گذشته ۲۷ هزار و ۴۲۰ تومان اعلام شد.

 رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تشریح جزئیات حمله هکری به سیستم توزیع سوخت کشور گفت: این حمله به حمله سایبری به راه‌آهن و بندر شهید رجایی شبیه است و از نظر ما به‌طور قطع به‌وسیله آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها انجام شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز