تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

احتمال بازگشت طارمی به تیم ملی| اسکوچیچ : ما به او نیاز داریم

دراگان اسکوچیچ در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور مهدی طارمی نیز گفت: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و این گونه نیست که فقط برای یک مربی یا بازیکن خاص باشد.
کد خبر: ۳۴۴۷۷
احتمال بازگشت طارمی به تیم ملی| اسکوچیچ : ما به او نیاز داریم


 دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لبنان گفت: از حساسیت بازی فردا با خبریم و می دانیم این بازی برای هر دو طرف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باید بگویم کاملا آماده ایم و متمرکز هستیم که بتوانیم بهترین نتیجه را در بازی فردا به دست بیاوریم. می دانیم که بازی سختی در پیش داریم و برای تیم لبنان احترام کافی قائل هستیم. می دانیم از سازمان‌دهی خوبی برخوردار هستند. در طول عملکردی که از خود در بازی های این گروه نشان دادند، توانسته اند نمایش سختی ارائه داده اند. در عین حال از کیفیت خودمان هم آگاهیم و مطمئن هستم که می توانیم با حداکثر تلاش نتیجه خوبی در زمین بگیریم.
دراگان اسکوچیچ در پاسخ به سوالی درباره عدم حضور مهدی طارمی نیز گفت: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و این گونه نیست که فقط برای یک مربی یا بازیکن خاص باشد. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم. اما در عین حال ارزش‌هایی نیز وجود دارد که باید به آن‌ها احترام می‌گذاشتیم.
سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که "شما در صدر گروه هستید و با این حساب چقدر برای صعود ایران شانس قائل هستید" گفت: نمی خواهم بر مبنای احتمالات صحبت کنم، ولی ما نشان داده ایم کیفیت لازم را داریم و تمرکزمان معطوف به دیدار پیش روست. ولی اعتقاد دارم می توانیم با این کیفیت مسیر را با موفقیت طی کنیم.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز