تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

آغازنخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان و جوانان کشور در ساری

رییس هیات هندبال مازندران از آغاز نخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان وجوانان باشگاه های کشور در ساری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۴

اخبار معاصر: خسروابراهیم زاده، نخستین دوره این مسابقات با عنوان گرامیداشت یادوخاطره جانباختگان فاجعه منا در کشور عربستان با حضور چهار تیم از امروز شنبه 18 مهرماه در ساری برگزار می‎شود وآیین قرعه کشی این رقابت‎ها نیز جمعه شب با حضور سرپرستان تیم‎های شرکت کننده برگزار شد.

آغازنخستین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان و جوانان کشور در ساری

وی افزود: چهار تیم هیات هندبال اصفهان، رستوران حاج حسن ساری، هیات هندبال بوشهر و بیسان دولت آباد اصفهان در نخستین دوره این رقابت‎ها در ساری شرکت کردند.

رییس هیات هندبال مازندران به برنامه‎های روز نخست این مسابقات که درمجتمع تفریحی ورفاهی هوانیروز ساری برگزار می‎شود، اشاره کرد وگفت: در روز نخست این مسابقات و از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح درنخستین دیدار تیم بیسان دولت آباد اصفهان با هیات هندبال بوشهر دیدار می کند و از ساعت 11و 30دقیقه تیم های هیات هندبال اصفهان و رستوران حاج حسن ساری با هم رقابت خواهند کرد.

ابراهیم زاده اضافه کرد: در بازیهای عصر در بازی نخست تیم های همشهری بیستان دولت آباد و هیات هندبال اصفهان باهم دیدار می کنند واز ساعت 15 و45 دقیقه تیم رستوران حاج حسن ساری میزبان مسابقات به مصاف تیم هیات هندبال بوشهر خواهد رفت.

وی همچنین به مسابقات هندبال ساحلی جوانان باشگاه های کشور نیز اشاره کرد وگفت: این مسابقات در منطقه دو و با حضور چهار تیم هیات هندبال گرگان، هیات هندبال انزلی ، هیات طبس و رستوران حاج حسن ساری برگزار می شود.

به گفته ابراهیم زاده، دربازیهای صبح روز شنبه تیم هیات هندبال گرگان با طبس و رستوران حاج حسن ساری با هیات هندبال انزلی دیدار می‎کند و دربازی‎های بعدازظهر هیات هندبال طبس با انزلی و رستوران حاج حسن ساری با هیات هندبال گرگان دیدار می‎کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا





انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز