تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
علی لاریجانی:

از مصوبه کمیسیون برجام دفاع می‌کنیم

رئیس مجلس گفت: نباید جواب هر کسی که هر حرفی می‌زند را داد؛ ما همیشه از مصوبات کمیسیون‌ها دفاع می‌کنیم چون ارکان مجلس هستند.
کد خبر: ۳۵۷۷
اخبار معاصر: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به بند 11 ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در این بند تصریح شده که حفظ حیثیت مجلس وظیفه هیئت رئیسه است اما هیئت رئیسه از حیثیت کمیسیون برجام دفاع نکرد.

وی تصریح کرد: برخوردی که با کمیسیون برجام صورت گرفت، مناسب نبود؛ وقتی که به روش کمیسیون اعتراض کردند و اعتراض نابجایی هم بود اما هیئت رئیسه از کمیسیون، دفاع نکرد.

توکلی گفت: کمیسیون 40 روز زحمت کشید و تلاش کرد و جلسات مختلفی برگزار کرد و حقایقی از برجام را نقد کرد اما هیئت رئیسه دفاع نکرد. البته شما در ابتدا از کمیسیون دفاع کردید اما بعد از اینکه مورد حمله قرار گرفت دفاعی نکردید.

نماینده تهران در مجلس بر همین اساس افزود: کمیسیون برجام حقایقی را از برجام مطرح کرد که برخی‌ها خوش‌شان نیامد و بعد این افراد رفتند به کار کمیسیون اعتراض کردند در حالی که گزارش کمیسیون 6 به 4 رای آورده بود. لذا بنده از هیئت رئیسه می‌خواهم وقتی کمیسیونی که از ارکان مجلس است، مورد هجمه قرار می‌گیرد، هیئت رئیسه باید از آن دفاع کند.

علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب به توکلی گفت: ما که از کمیسیون برجام دفاع کردیم توکلی نیز خطاب به لاریجانی گفت: شما پس از اینکه کمیسیون مورد هجمه قرار گرفت دفاع نکردید قبل از آن دفاع کردید.

لاریجانی هم بر همین اساس گفت: هر کسی که هر حرفی می‌زند که نباید جواب آن را داد؛ ما همیشه از مصوبات کمیسیون‌ها دفاع می‌کنیم چرا که کمیسیون‌ها از ارکان مجلس هستند اما در جامعه این بحث‌ها زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز