تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

موفقیت‌های سوریه مدیون مجاهدت‌های سردار همدانی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: موفقیت‌های نظام سوریه در صحنه میدانی و سیاسی مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید همدانی است.
کد خبر: ۳۵۹۰
اخبار معاصر: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار حسین همدانی که از مقابل حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، گفت: ما همان سیاست‌های گذشته را در مقابله با تروریست‌ها و رژیم صهیونیستی دنبال می‌کنیم و با شهادت فرماندهان بزرگ ما هیچ چیزی تغییر نمی‌کند، جز اینکه عزم و اراده ما برای ادامه راه این شهیدان بیشتر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که پیام شما برای رژیم‌صهیونیستی چیست؟ افزود: صهیونیست‌ها کوچک‌تر از آن هستند که مخاطب ما برای یک پیام باشند، اما خورشید حیات آنها رو به غروب است و آنها همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند تا سال‌های زیادی نمی‌توانند ادامه حیات دهند و ظرف 25 سال آینده نابود خواهند شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران درباره ویژگی‌های اخلاقی و رزمی سردار شهید حسین همدانی، گفت: سردار همدانی یکی از فرماندهان بزرگ سپاه بودند که هم در دوران دفاع مقدس در تمامی طول این دوران فرماندهی یگان‌های قدرتمند سپاه مثل انصارالحسین(ع) را برعهده داشتند و بعد از جنگ هم فرماندهی‌های لشکر 27 حضرت رسول(ص) و قدس گیلان و نیز نیروی مقاومت را بر عهده داشتند و سرانجام به عنوان یک فرمانده مدیر و یک مستشار عالی‌رتبه صاحب ابتکار، نوآوری و نبوغ در سوریه به خصوص در زمینه حفظ قدرت مقاومت مسلمانان در مقابل سیاست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نقش‌آفرینی کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه آنچه که امروز به عنوان موفقیت‌های نظام سوریه در صحنه میدانی و سیاسی می‌بینید، بخش مهمی از آن مدیون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار همدانی است، اظهار داشت: شهید همدانی واقعا یک فرمانده شجاع، یک اسوه اخلاق و یک انسان باشرافت و فرمانده‌ای مهربان و رئوف و متواضع بود و در عین حال از نظر نظم تغییر تاکتیکی، تجربه میدانی، خلاقیت و نوآوری هم یک فرمانده بزرگ محسوب می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که انشاءالله راه شهید سردار همدانی توسط سایر فرماندهان عزیز ما ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز