تهران ۶.۹۹° كمينه ۶.۹۹°  بیشینه ۷.۷۹°
۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
سردار قربانی در جمع دانشجویان:

منتظر فرمانیم تا پادگان‌های عربستان را با خاک یکسان کنیم

رئیس موزه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسدارهای ما در سنگرهای زیرزمینی خود آماده هستند تا صفحه‌های موشک‌ها را کنار بزنند و با فرمان رهبری تمام پایدگان‌ها و فرودگاه‌های عربستان را با خاک یکسان کنند.
کد خبر: ۳۶۵۳
اخبار معاصر: سردار مرتضی قربانی، رئیس موزه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دفاع مقدس و جانباختگان منا که به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شده بود، گفت: پاسداران ما در سنگرهای زیرزمینی خود آماده هستند تا صفحه‌های موشک‌ها را کنار بزنند و موشک‌ها را روی زمین بیاورند و با فرمان مقام معظم رهبری تمام پایدگان‌ها و فرودگاه‌های عربستان را با خاک یکسان کنند.

وی با بیان اینکه آل سعود یمن را مظلوم گیر آورده و فکر کرده برای خودش ابرقدرتی است، تصریح کرد: این ابرقدرت‌ها در واقع ابرنکبت‌هایی هستند که قدرتی ندارند.

سردار قربانی متذکر شد: تمام مردم ایران باید آیه‌ای را که روی سینه پاسدارن سپاه انقلاب اسلامی حک شده را در قلب‌های خود حک کنند و همیشه آماده نبرد باشند، نظام ما یک نظام ولایی و قرآنی است و تمام مظلومان جهان چشمشان به مقام معظم رهبری دوخته شده است، اگر همه ما آمده برای نبرد باشیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند با ما به مقابله بپردازد اگر مردم ما با این اعتقاد آماده نبرد بودند دفاع مقدس هشت سال طول نمی‌کشید و خیلی زودتر تمام می‌شد.

رئیس موزه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس از فرماندهان بنده بود، گفت: زمانی که تروریست‌ها وارد عراق شدند سردار سلیمانی در فرودگاه جلوی مقامات عراقی که قصد فرار داشتند را گرفت و گفت داعش عددی نیست و بیجا کرده که بخواهد دست از پا درازتر کند و یک شبه با نیروهای خود راه داعش را بست.

وی با اشاره به رشادت های بینظیر سردار حسین همدانی، خاطرنشان کرد: اگر تروریست‌ها و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و فرانسوی‌ها نتوانستند سوریه را شکست دهند به علت حضور سردار همدانی و امثال سردار سلیمانی است، اگر امروز آمریکا و انگلیس در سوریه و عراق مچاله شدند به علت رشادت‌های این سرداران است، برای اینکه دست استبکار کوتاه شود نیاز است خون ما در آنجا ریخته شود.

سردار قربانی متذکر شد: دشمن هیچگاه از موضع ایران کوتاه نیامده و سعی در تجزیه ایران دارد و در همسایگی ما قصد خرابکاری و ورود دارد؛ اما به یمن سرویس‌های امنیتی و رشادت‌های امثال سردار همدانی‌ها هیچ کاری نتوانسته بکند و مچاله شده است.

رئیس موزه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قصد تروریست‌ها و استکبار عراق و سوریه نیست و هدف آنان ایران است، گفت: فاجعه اخیر منا بنا بر شواهد گوناگون یک اقدام از پیش طراحی شده بود آن ها به مصدومان ایرانی کمک نکردند تا به شهادت برسند، ما منتظر فرمان رهبری خواهیم بود تا ریشه عربستان را بخشکانیم و حاکم مکه و مدینه شویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز