تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

تلاش دولت برای ایجاد اشتغال در مازندران

رئیس جمهور با ابرازخرسندی از سفر به استان مازندران، به برنامه های دولت برای پیشرفت این استان در دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: انتظار می رود طرحهای خوبی در توسعه و اشتغالزایی مازندران در این سفر فراهم شود .
کد خبر: ۳۷۰۲
اخبار معاصر: حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز در فرودگاه بین المللی دشت ناز مازندران گفت این استان نقش مهمی در تحولات انقلاب و دفاع مقدس  داشته است.رئیس جمهور گفت مازندران سرزمین دلاورمردان ، علما و بزرگان است  وهمواره در خط مقدم نظام ، مرزدار کشور و موثر در تحولات انقلاب و دفاع مقدس بوده است .دکتر حسن روحانی با بیان اینکه از نزدیک مطالبات مردم سرزمین دلاوران را خواهیم شنید خاطر نشان کرد:  انشاءالله در پایان  این سفر آنچه به توسعه و اشتغال استان خواهد انجامید طرحهایی است که مردم دیار علویان آنرا شاهد خواهند بود.

ورود رییس جمهور به مازندران

رئیس‌جمهور و هیئت‌ همراه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان مازندران ،استاندار ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی وارد  فرودگاه دشت ناز ساری شد.سفر دکتر روحانی به مازندران یک روزه است و پس از ورود به استان در ورزشگاه شهید متقی ساری با مردم دیدار می کند.

دیدار باعلما و روحانیان درساری، دیدار با سرمایه‌گذاران استان،حضور در نشست شورای اداری مازندران و نشست خبری با رسانه‌های جمعی از دیگر برنامه های این سفر است .تعدادی از  اعضای هیئت ‌دولت نیز به شهر‌های مازندران سفر می کنند .

بهره برداری از دانشکده دندانپزشکی ساری، مرکز جراحی قلب بیمارستان تامین اجتماعی قائمشهر،استادیوم5 هزارنفری شهرستان سیمرغ،افتتاح کارخانه کمپوست بهشهر،بهره برداری از طرح گازرسانی مرزن آباد چالوس و کانال شبکه های هدایت آب سد گلورد از برنامه های سفررئیس جمهور و هیئت همراه به مازندران است  .

انتهای پیام/

منبع: صدا و سیما
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز