تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

کشتی گیر روس برای سومین بار صاحب ۳قلو شد

ماخاربک خادراتسف قهرمان نامدار کشتی روسیه برای سومین بار صاحب سه قلو شد تا تعداد فرزندان این قهرمان نامدار دنیای کشتی به ۱۰ برسد.
کد خبر: ۳۸۶۸
اخبار معاصر: ماخاربک خادراتسف دارنده ۲ مدال طلا و یک نقره المپیک و پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز جهان و حریف رسول خادم برای سومین بار دارای فرزند سه قلو شد.
وی پیش از این نیز ۷ فرزند داشت که با آمدن این سه قلوها به نوعی رکورد داشتن فرزند در بین کشتی گیران جهان را شکست.
خادراتسف در گفت وگو با یک سایت روسی اعلام کرده است که اسامی فرزندان خود را با حرف A انگلیسی از جمله آستمیر، آرسمات و آستانا آغاز کرده است.
کشتی گیر روس برای سومین بار صاحب ۳قلو شد
وی اعلام کرد که هم اکنون ۶ فرزند پسر و چهار فرزند دختر دارد و پسر بزرگ او در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می کند.
خادراتسف در مورد این که کسب مدال برای او مهمتر بود یا خانواده گفت که وی همزمان با اینکه ازدواج کرده بود مدال قهرمانی را کسب کرد اما در حال حاضر برای او هیچ چیز مهمتر از خانواده اش نیست.
ماخاربک خادراتسف متولد ۱۹۶۴ اوستیای شمالی است که نام وی در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی به ثبت رسیده است . وی بعد از الکساندر مدوید و آرسن فادزایف به عنوان سومین کشتی گیر برتر قرن بیستم معرفی شده است.
رسول خادم در المپیک ۱۹۹۶ برای سومین بار با ماخاربک خادارتسف روبرو شد و این قهرمان نامدار کشتی روسها را بار دیگر شکست داد.
وی که در پیکارهای قهرمانی سال ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ قهرمانی جهان خادارتسف را ۴ بر ۱ و ۳ بر ۱ برده بود یک بار دیگر در بازیهای المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا هنرنمایی کرد و در فینال خادراتسف نامدار را شکست داد و ایران را بعد از ۲۸ سال در کشتی صاحب مدال طلا کرد.
انتهای پیام/
منبع: ایرنا
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز