تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰

وقتی مو به تن استیلی سیخ می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: سال‌ها از بازی با آمریکا گذشته اما هروقت گلم به آمریکا را نگاه می‌کنم، موهای تنم سیخ می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۶

اخبار معاصر: حمید استیلی در خصوص مشکلات مالی در باشگاه ملوان گفت: تیم ما از لحاظ فنی شرایط بدی ندارد و در تعطیلات لیگ برتر هم تمرینات منظمی انجام دادیم. مسئله مهم به مشکلات مالی مربوط می‌شود و مدیران باشگاه تلاش می‌کنند این مشکلات برطرف شود. بازیکنان با این شرایط از لحاظ روحی دچار مشکل می‌شوند و امیدوارم به‌زودی باشگاه بتواند قسمتی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

وقتی مو به تن استیلی سیخ می‌شود

وی در خصوص دیدار هفته هشتم تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: آنها یکی از تیم‌های خوب امسال هستند. استقلال خوزستان شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر داشته و ما به‌خوبی آنها را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم در این بازی به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم. تیم ما اگر با مشکلات غیرفوتبالی مواجه نشود، می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص نمایش پیراهنی که با آن دروازه آمریکا را در جام جهانی ۱۹۹۸ باز کرد، در موزه فیفا گفت: آن پیراهن بعد از اینکه به ایران آمدیم در یک مزایده فروخته شد تا صرف امور خیریه شود. مدتی پیش طبق درخواست کفاشیان و صحبتی که او با من داشت، به این موضوع اشاره کرد که بهتر است این پیراهن به موزه فیفا برود. فدراسیون در این زمینه زحمت کشید تا این پیراهن به موزه فیفا برود.

استیلی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های مختلف ورزشی، گاهی اوقات گلی را که به آمریکا زدم تماشا می‌کنم. سال‌ها از آن بازی گذشته ولی این گل همیشه برای من تازگی دارد. وقتی گلم به آمریکا را نگاه می‌کنم موهای تنم سیخ می‌شود. نمی‌دانم بعد از اینکه گل زدم چه حرکاتی انجام دادم ولی فکر می‌کنم هم می‌خندیدم و هم گریه می‌کردم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز