تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
جانشین فرمانده کل سپاه:

پیکر آمریکا پوکی استخوان گرفته است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیکر بزرگ آمریکا پوکی استخوان گرفته است، گفت: دوران سیطره غرب بر اسلام به اتمام رسیده است.
کد خبر: ۴۰۰۱
اخبار معاصر:جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیکر بزرگ آمریکا پوکی استخوان گرفته است، گفت: دوران سیطره غرب بر اسلام به اتمام رسیده است.
پیکر آمریکا پوکی استخوان گرفته است 

سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین همدانی در حسینیه ثارالله این شهر اظهار کرد: گروه 1+5 نماد قدرت‌های جهان بود و همه راه‌ها از جمله توطئه‌های اقتصادی را برای متوقف کردن ملت ایران انجام داد.

سلامی با بیان اینکه هر جا (سوریه، یمن، لبنان و عراق) نفس شهیدان ما دمیده شده، مقاومت با فرمان مقام معظم رهبری سربلند بوده و این شاهکار انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان ما رو به زوال هستند و واقعیت‌ها نشان می‌دهد دیگر قدرت جهانی نیستند و اراده آنها تحول‌آفرین نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پیکر عظیم‌‌الجثه آمریکا پوکی استخوان گرفته است، گفت: آمریکا با ایجاد مشکلات اقتصادی، فتنه داخلی و تهاجم فرهنگی نتوانست ما را شکست بدهد و جهان اسلام را خاموش کند.

این فرمانده ارشد نظامی، استراتژی مستکبران را ناقص و رو به زوال اعلام کرد و گفت: محصول این استراتژی ناقص‌الخلقه‌هایی است که برایشان هزینه دارد و ما از تاریخ درس گرفته‌ایم که راه عزت از جهاد و شهادت عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه غرب نقشه از بین بردن هویت مسلمان را ده‌ها سال ادامه داده است، بیان داشت: تحقیر مسلمانان، برداشتن پوشش از پیکر زنان مسلمان، نقاشی کردن چهره جوانان مسلمان به همراه نمادهای شیطانی از جمله تلاش‌های آنها برای از بین بردن هویت ملت‌های مسلمان بوده است.

وی انتشار ابتذال برای غارت فرهنگی و تکه تکه کردن جهان اسلام را از جمله توطئه‌های دشمنان برای غارت ثروت ملت‌های مسلمان برشمرد و گفت: قبرستان مسلمان پر است از پیکر افرادی که در توطئه‌های آمریکا و دشمنان دفن شده‌اند.

سلامی با تاکید بر اینکه آمریکا خنجر زهرآگین رژیم صهیونیستی را در پهلوی اسلام فرو کرده و دیکتاتورها را بر سرنوشت مسلمانان مسلط ساخته است، افزود: نقشه‌های ویرانگر مشرکان و منافقان جدی است و ادامه دارد و جنگ‌های بزرگ جهان طی دهه‌های اخیر در جهان اسلام رخ داده که در یک سو آمریکا و انگلیس حضور داشته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان به همه مسلمانان یورش می‌برند و تقابل اسلام و استکبار یک واقعیت جدی است، به چهار جنگ رژیم صهیونیستی با حزب‌الله و نیروهای مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: صهیونیست‌ها در این چهار جنگ ضربه سنگینی از مسلمانان خوردند و رهبر شجاع و آگاه ما امروز سکان سفینه نجات مسلمین را به سمت ساحل نجات برعهده دارد و نقطه امید مسلمان است.

سلامی با تاکید بر اینکه مسلمانان با انقلاب اسلامی از تاریکی مدرن بیدار شده و آغاز فروپاشی سیاست مستکبران رقم خورده است، تصریح کرد: دوران سیطره غرب بر اسلام تمام شده و در حال فتح قله‌ها هستیم.

این مسئول به شکست خوردن نقشه سلطه آمریکا در خاورمیانه و گیر افتادن در باتلاق این سیاست اشاره کرد و متذکر شد: با تدبیر ایران اسلامی مستکبران در توطئه‌های خود گیر افتاده و پیکر عظیم‌شان زوال عقل گرفته است.

سلامی خاطرنشان کرد: ما دشمنان را آزمایش می‌کنیم و رمقی در وجود آنها نمی‌بینیم، چنانچه فرزندان ایران اسلامی در همه سرزمین‌ها مستکبران را ناکام گذاشتند و این تمام قدرت مسلمانان نیست و ما هنوز در ابتدای راه هستیم و ظرفیت‌های جهان اسلام کاملا فعال نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش محرم را ماه درخشش بصیرت و صبر خدا بر شهادت عزیزترین بنده خود عنوان کرد و یادآور شد: عاشورا با پیام الهی ماندگار شد و شهادت امام حسین (ع) و یارانش آگاهانه و برای همه ما درس بود که هیچ چیز نباید مانع ورود به عرصه جهاد و شهادت شود.

این فرمانده ارشد نظامی پیام عاشورا را این دانست که مسیر سعادت از شهادت عبور می‌کند.

سلامی مردم کرمانشاه را جوانمرد، غیرت‌مند، متعهد و مقاوم توصیف کرد و گفت: این مردم آزمون خود را در وفاداری به انقلاب اثبات کرده و سردار شهید همدانی را می‌شناسند، همدانی مرد عقیده و جهاد بود که به پیشواز کاروان امام حسین (ع) شتافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار شهید همدانی را مرد دفاع از مظلومیت ملت‌های مسلمان و ایستاده در صف اول خطر و در مسیر یک تاریخ روشن بیان کرد و گفت: این شهید بزرگوار یک لحظه لباس جهاد را از تن بیرون نکرد و جبهه‌های غرب و جنوب بر پژواک صداهای این مجاهد متقی شهادت می‌دهد و ما چنین سرمایه‌های عظیمی داشته‌ و داریم که در دنیای سرشار از فتنه‌های عظیم دارای عزت و امنیت هستیم.

سلامی با اشاره به اینکه مردان این چنینی به فرمان رهبرشان مرزهای جغرافیایی را نادیده می‌گیرند و به دور از شهرت‌طلبی‌های مرسوم و بی‌توقع در هر میدان خطری در قلب حادثه وارد می‌شوند، تاکید کرد: سردار شهید همدانی یک نابغه نظامی بود که همه خاطره شیرین و خوب از او به یاد دارند.

انتهای پیام/

منبع:فارس


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز