تهران ۲۶.۵۱° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

فیس لیفت جدید لکسس LX570

لکسس در نمایشگاه پابل بیچ به‌صورت رسمی از مدل فیس لیفت 2016 LX پرده برداشت.
کد خبر: ۴۰۳
اخبار معاصر: لکسس در نمایشگاه پابل بیچ به‌صورت رسمی از مدل فیس لیفت 2016 LX پرده برداشت.

بعد از سیر طولانی عکس‌های غیررسمی این خودرو، درنهایت لکسس این خودرو را با طراحی بیرونی جدید و بزرگ، جلوپنجره‌ی یک‌تکه‌ی دوکی‌شکل، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جدید، استانداردهای ایمنی و ویژگی‌های جدید به نمایش گذاشت.

پرچم‌دار شاسی‌بلندهای لکسس نسبت به مدل سال گذشته تغییرات زیادی داشته است، طبق ادعای این خودروساز تنها پنل های درب این مدل مشابه مدل 2015 است. طراحی نهایی قسمت جلویی خودرو، جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل خودروهای لکسس را برجسته‌تر و اسپرت نشان می‌دهد، این قالب که از جنس کروم ساخته‌شده است در کنار چراغ‌های ال ای دی جدید استاندارد، چراغ‌راهنما و مه شکن قرارگرفته است.

طراحی پشتی لکسس LX570 جدید هم تغییر کرده است و نحوه قرارگیری سپر و چراغ‌های عقب جدید عوض‌شده است، رینگ‌های 20 اینچی ده پره جدید در حالت استاندارد و 21 اینچی ده پره به‌صورت آپشن برای این خودرو در نظر گرفته‌شده است.

در به‌روزرسانی جدید این شاسی‌بلند بزرگ، کابین خودرو طراحی جدیدی پیداکرده است و ترکیب جدیدی از چوب در آن بکار رفته است. (طرح گردویی مات به همراه خطوط اسپرسو و قهوه‌ای تیره در زمینه‌ای گردویی به رنگ قهوه‌ای تیره) فرمان این خودرو که یک فرمان سه پره‌ی چوبی جدید است در کنار ساعت آنالوگ، نشانگرهای ال ای دی، سیستم مسیریابی و تنظیم منطقه زمانی دیگر تغییرات داخلی این خودرو هستند.

پکیج لوکس این خودرو صندلی‌های گرم و خنک شونده را به صندلی‌های ردیف دوم اضافه می‌کند، کنسول مرکزی محبوب این خودرو در گذشته تنها با پکیج لوکس موجود می‌شد اما حالا این کنسول به‌صورت آپشنی مستقل ارائه‌شده است. لکسس به Lx 570 ویژگی جدیدی اضافه کرده است که کنترل دما نامیده می‌شود این ویژگی که به‌صورت استاندارد روی خودرو قرار می‌گیرد نه‌تنها فن و تهویه را کنترل می‌کند بلکه دمای صندلی‌ها و فرمان خودرو را هم جداگانه تنظیم می‌کند.

این خودرو تغییرات دیگری داشته که صفحه‌نمایش 11.6 اینچی دوگانه عقب، درگاه یو اس بی، کنترل تنظیمات تهویه و موسیقی در صندلی‌های ردیف دوم و ال ای دی جدید روشنایی محیط کابین و فضای بار. تعدادی از این تغییرات هستند.

تغییرات دنباله‌دار این فیس لیفت لکسس به قسمت مکانیکی هم کشیده شده است و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک حالا جایگزین گیربکس شش سرعته قبلی شده است، همین تغییر نسبتاً کوچک باعث بازدهی و عملکرد بهتر خودرو شده است. برای لکسس LX570 حالت‌های انتخاب رانندگی جدیدی در نظر گرفته‌شده است، این قابلیت درست مثل سیستم تعلیق متغیر تطبیقی (AVS) به راننده اجازه می‌دهد که با انتخاب حالت رانندگی در کنسول خودرو، قدرت و تعلیق دلخواه خود را از خودرو طلب کند.

موتور 5.7 لیتری هشت سیلندر این خودرو در 3600 دور بر دقیقه قادر به تولید 383 اسب بخار نیرو و 546 نیوتن متر گشتاور است، لکسس هنوز اطلاعات مصرف سوخت و عملکرد موتور این خودرو را منتشر نکرده است.

ویژگی‌های ایمنی جدید این خودرو شامل دید دوربین پانوراما بر روی صفحه‌نمایش بزرگ 12.3 اینچی مسیریابی و سیستم ایمنی لکسس می‌شود که خود این سیستم، سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از لاین، نوربالای هوشمند و کروز کنترل دینامیک در تمام سرعت‌ها را در برمی‌گیرد.


انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز