تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°

۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

حملات ویران‌کننده ارتش سوریه به تروریست‌ها در حومه دمشق

ارتش سوریه طی عملیات در مناطق شرقی و غربی دمشق موفق به وارد کردن ضربات مهلک به تروریست‌ها شد.
کد خبر: ۴۰۴۶
اخبار معاصر: ارتش سوریه مراکز وابسته به گروه‌ها را در روستاها و مناطق حومه شرقی و غربی پایتخت سوریه هدف قرار داد.

ارتش سوریه با آتش توپخانه و حملات موشکی این مراکز را هدف قرار داد و از پوشش هوایی روسی ــ سوری برخوردار بود و موفق به وارد کردن تلفات و خسارت سنگین به تروریست‌ها در جوبر در شمال شرق دمشق شد.

منابع نظامی اعلام کردند: ارتش سوریه مراکز گروه موسوم به سپاه الرحمن در عین ترما را هدف قرار داد که در نتیجه آن ده‌ها تروریست کشته شدند. تروریست‌هایی با تابعیت سعودی، چچنی و اردنی در حال غذا خوردن بودند که ارتش سوریه آنها را هدف قرار داد.

همچنین ارتش سوریه 4موتور سیکلت متعلق به تروریست‌ها را در منطقه القبان در شهر دوما در حومه دمشق هدف قرار داد و هشت تروریست جیش الاسلام را به هلاکت رساند.

این درحالی است که ارتش سوریه عملیات نظامی را از چند روز قبل در منطقه جوبر شروع کرده که از حمایت هوایی و موشکی برخوردار است. در این عملیات مراکز وابسته به گروه‌های مسلح هدف قرار گرفت و صدای بمباران در بیشتر مناطق دمشق شنیده شد.

در حومه غربی دمشق جنگنده‌های سوریه هشت حمله به مراکز تروریستها در شهر داریا انجام دادند.

در مناطق الدیرخبیه و العباسه و اطراف شهر زاکیه در غوطه غربی نیز درگیری‌های شدید شب گذشته رخ داد. ارتش سوریه از منور برای شناسایی تحرکات تروریست‌ها استفاده کرد تا با روشن شدن منطقه بتواند تحرکات آنها را رصد کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز