تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
فردا برگزار می‌شود:

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با اعلام انزجار از کودک کشی آل‌سعود

مادرانی که کودکان خود را نذر حضرت علی اصغر کردند قرار است در سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی اوج انزجار خویش را از کودک کشی آل‌سعود که همانند کودک کشی رژیم صهیونیستی است با بیان آیه «فَانتَظِرُواْ إِنِّی مَعَکُم مِّنَ الْمُنتَظِرِینَ» اعلام کنند.
کد خبر: ۴۱۱۹
همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با اعلام انزجار از کودک کشی آل‌سعود

اخبار معاصر
:همایش شیرخوارگان حسینی یکی از مناسک مذهبی بزرگداشت عاشورا است که به یاد کودکان کشته شده در روز عاشورا از سوی مسلمانان در ایران و کشورهای دیگری همچون هند، پاکستان، بحرین، عراق، عربستان، ترکیه ، افغانستان و... همه ساله در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌گردد.
 
این همایش از سال های آغازین دهه هشتاد در تهران آغار و به مرور در سایر شهرها نیز گسترش یافت. برای برگزاری این مراسم مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) نیز تشکیل شد.  سال ۱۳۹۰ این همایش در بسیاری از روستاها، ۸۰۰ شهر ایران و کشورهای دیگر گسترش یافت. در این همایش مادران و کودکان شیرخوار شرکت می‌کنند و تعداد شرکت کنندگان در آن چندصدهزار نفر تخمین زده شده‌است.
 
امسال سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در دوم محرم مصادف با 24 مهرماه از ساعت 8:30 صبح در بیش از 3 هزار و 500 نقطه در ایران و جهان برگزار می‌شود.در تهران مصلی امام خمینی ره و مهدیه تهران از جمله مکان های برگزار کننده هستند.
 
مادرانی که کودکان خود را نذر حضرت علی اصغر کردند و لباس سقا بر تن کودکان خود پوشانده اند  قرار است در سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی اوج انزجار خویش را از کودک کشی آل‌سعود که همانند کودک کشی رژیم صهیونیستی است با بیان آیه «فَانتَظِرُواْ إِنِّی مَعَکُم مِّنَ الْمُنتَظِرِینَ» اعلام کنند.

انتهای پیام/ انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز