تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
فرمانده هوافضای سپاه خبر داد

رونمایی از نسل جدید موشک‌ها در سال 95/ دشمن تجاوزی کند، پشیمان می‌شود

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نسل جدید موشک‌ها که از سوخت مایع و جامد بهره می‌برند در سال 95 رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۴۵

اخبار معاصر : سردار امیرعلی حاجی‌زاده در آیین بزرگداشت 150 شهید بخش شال که شب گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به تداوم مسیر انقلاب اسلامی ایران با هوشیاری، بصیرت، رشادت‌ها و ایثارگری جوانان در نیروهای مسلح اظهار کرد: این اقدام موجب افزایش اقتدار و توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و شعور جوانان و رزمندگان غیور انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاع از میهن موجب شد تا دشمنان ما با وجود جان بودن نهال انقلاب، تفاوت ملت مسلمان کشور ما را با دیگر مستعمرات جهان احساس کنند؛ چراکه سخت بودن شرایط موجب بروز ضعف در لایه‌های جامعه و ایجاد سستی در سطوح رده‌های نظامی ما نمی‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: تمامی فشارها و تهدیدها علیه انقلاب اسلامی در حالی اتفاق افتاده که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی توانست مقابل حمایت‌های بی‌دریغ کشورهای غربی از رژیم بعث ایستادگی کند؛ پس از دوران جنگ تحمیلی نیز در حوزه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و ... با هدف جلوگیری از عدم تسلط دشمن، اقدامات لازم از سوی مسئولان کشور انجام شده است.

حاجی‌زاده اضافه کرد: تلاش رزمندگان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس برای حراست و صیانت از خاک میهن هیچگاه از یاد ملت جمهوری اسلامی ایران دور نمی‌شود، چراکه ایثار جوانان، این باور انقلابی را به مردم جامعه ما داده که می‌توان با توجه به توان و ظرفیت داخلی مقابل هرگونه تهدید، ایستادگی کرد.

وی متذکر شد: با تکیه بر توان داخلی می‌توان علاوه بر اینکه مانند دهه‌های گذشته، کشور را در اوج اقتدار فرهنگی، سیاسی، دفاعی و نظامی حفظ کرد برای توسعه اقتصادی روزافزون نیز تلاش کرد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در حوزه پدافند موشکی، توضیح داد: امروزه با توجه به اقدامات بزرگانی مانند سردار تهرانی‌مقدم و دیگر نیروهای توانمند، کشور ما در جایگاهی قرار دارد که در مقابل هرگونه تهدید نظامی ایستادگی می‌کند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند هرگونه تجاوز به مرزهای جمهوری اسلامی ایران پاسخ دندان‌شکنی را از سوی رزمندگان در عرصه‌های مختلف از جمله پدافند موشکی به دنبال دارد که موجب پشیمانی آن‌ها می‌شود.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این اقتدار موشکی برای حفاظت از امنیت کشور و آرامش منطقه طراحی شده که اجازه کوچک‌ترین تجاوز را به دشمنان ما را نمی‌دهد و موجب افزایش توان نیروهای مسلح در پاسداری از مرزها می‌شود.

وی تشریح کرد: سایت‌های موشکی گسترده و متنوع جمهوری اسلامی ایران که در سراسر کشور گسترده شده، ضمن پیشگیری از هرگونه تجاوز علیه مرزهای ما موجب تغییر در نوع بیان و گفتار دشمنان در روابط دیپلماسی نیز می‌شود.

* منتظر فرمان فرماندهی کل قوا برای مقابله با کوچکترین تجاوز هستیم

حاجی‌زاده با یادآور شدن توان کشور در عرصه‌های موشکی و ضد جاسوسی اظهار داشت: از هیچ اقدام دشمن در حوزه‌های مختلف غافل نبوده و توان مقابله با هرگونه تهدید را داریم؛ تجهیزات موجود توان ایستادگی در برابر پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی غرب را دارد.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: با وجود پیشرفت‌های گسترده‌ای که در زمینه پدافند هوایی و توان موشکی به دست آمده، در سال 95 نسل جدید و گسترده‌تر سیستم‌های موشکی که از سوخت مایع و جامد بهره می‌برند رونمایی می‌شود تا دشمن متوجه بخشی از ظرفیت گسترده گزینه‌های زیرزمین ما شود.

وی افزود: در کنار پیشرفت‌های دفاعی لازم است پیرو سخنان مقام معظم رهبری، عموم مردم و مسئولان انسجام و وحدت لازم را با یکدیگر داشته باشند تا از اقدامات خصمانه دشمن در زمینه ایجاد نفاق در صفوف انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

گفتنی است؛ سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه سپاه صاحب‌الأمر (عج) قزوین، امام جمعه شال و تعدادی از مسئولان محلی در این مراسم حضور داشتند که با تشییع بدن شهید رسول پورمراد مدافع حرم اهل بیت (ع) در سوریه و انتقال به زادگاهش پایان یافت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: فارس
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز