تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°

۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

درگیری مسلحانه گردان های الاقصی با اشغالگران صهیونیست در قدس

گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح امروز یکشنبه با اشغالگران صهیونیست در اردوگاه قلندیا واقع در شهر بیت المقدس درگیر شدند.
کد خبر: ۴۳۵۹

اخبار معاصر: به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از قدس، طرفین در این درگیری به سوی همدیگر آتش گشودند که در پی این اقدام ارتش رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی از این اردوگاه شد.

درگیری مسلحانه گردان های الاقصی با اشغالگران صهیونیست در قدس

اشغالگران صهیونیست همچنین بامداد امروز به مناطق کفر عقب و سمیر امیس از توابع شهر بیت المقدس حمله کرده و به منازل مجریان عملیات های حمله با سلاح سرد یورش بردند و به خانواده های آنان دستور تخریب خانه‎هایشان را تحویل دادند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که در جریان درگیری های بامداد امروز جوانان فلسطینی ساکن این اردوگاه با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی سه تن از این جوانان به ضرب گلوله زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در دو هفته گذشته و با آغاز انتفاضه جدید فلسطینیان 44فلسطینی نیز در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی شهید و بیش از دوهزار تن زخمی شدند.

بدنبال آغاز موج انتفاضه سوم و بالاگرفتن اعتراض مسلمانان فلسطینی به سیاست‎های نژاد پرستانه و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، دوسوم یهودیان در سرزمین‎های اشغالی خواهان عقب نشینی این رژیم در مقابل فلسطینیان شده‎اند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز