تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°

۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

دعای خطیب وهابی برای گردن زدن شیعیان!

کاربران سایتهای ارتباطات اجتماعی فیلمی را منتشر کردند که در آن نمازگزاران یکی از مساجد عربستان، دعای خطیب مسجد را که دعوت به قتل شیعیان می‌کند، زمزمه می‌کنند.
کد خبر: ۴۳۷۷
اخبار معاصر : کاربران سایتهای ارتباطات اجتماعی فیلمی را منتشر کردند که در آن نمازگزاران یکی از مساجد عربستان، دعای خطیب مسجد را که دعوت به قتل شیعیان می‌کند، زمزمه می‌کنند.

این خطیب عربستانی در اقدامی علنی که گواهی بر اقدامات تحریک آمیز با حمایت دولت این کشور است، با دعوت به قتل پیروان اهل بیت علیهم السلام، برای قتل آنها به دست عناصر تروریست ها دعا کرد.

این خطیب وهابی سپس با ذکر نام "رافضه" (شیعیان) در کنار "کمونیست ها، یهودیان و مسیحیان" جملۀ خود را این طور ادامه می دهد: "خداوندا! برادران مجاهد ما را برای قطع گردن آنان یاری فرما"!

با تشدید فراخوان‌های تکفیری وهابی‌ها علیه شیعیان در ماه های اخیر، مساجد پیروان اهل بیت (ع) در عربستان به طور فزاینده‌ای مورد حمله عناصر مسلح قرار می گیرد که آخرین آن حمله تروریستی روز جمعۀ گذشته به حسینیه ای در شهر سیهات استان قطیف و حمله به مسجدی در محله العنود در دمام واقع در شرق عربستان، همزمان با برگزاری مراسم آیین سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در حسینیه ها و مساجد شیعیان است. منابع سعودی شهادت 5 نفر و مجروح شدن 9 نفر را در حمله اخیر تروریستی به حسینیه مزبور تأیید کرده اند.

گروه تروریستی داعش مسوولیت حمله شهر سیهات را بر عهده گرفت.

به دنبال سخنان تحریک آمیز مبلغان سعودی، شیعیان عربستان، که بیشتر در شرق این کشور زندگی می کنند، بارها هدف حملات تروریستی قرار گرفته اند و این در حالی است که مقامات سعودی با سکوت و تایید آشکار یا مخفی، تروریست ها را برای افزایش این اقدامات وحشیانه تشویق می کنند.

داعش در اردیبهشت ماه گذشته، چند بمب را خارج از حسینیه ای در شهر دمام منفجر کرد. یک هفته پیش از آن نیز در حمله انتحاری داعش به مسجد شیعیان در حین ادای نماز جمعه در شهرک القدیح، 20 نفر شهید شدند.

منبع : العالم
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز