تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

آخرین وضعیت حاجی بازداشت‌شده‌ ایلامی در عربستان از زبان امیرعبداللهیان

استاندار ایلام در راستای پیگیری آخرین وضعیت حسین رحیمی که در عربستان بازداشت شده با معاون عربی - آفریقایی وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۴۱۷
آخرین وضعیت حاجی بازداشت‌شده‌ ایلامی در عربستان از زبان امیرعبداللهیان

اخبار معاصر: محمدرضا مروارید در دیدار با حسین امیرعبداللهیان خواستار پیگیری موضوع آزادی هرچه سریع‌تر زائر ایلامی خانه خدا شد.

وی گفت: مردم مقاوم ایلام در همه دوران‌ها و زمان‌ها چه در دوران انقلاب و دفاع مقدس و چه در دوران بعد آن، همواره با دل‌وجان از وطن و اعتقادات خود دفاع کرده‌اند.

آخرین وضعیت حاجی بازداشت‌شده‌ ایلامی در عربستان از زبان امیرعبداللهیان

بر اساس این گزارش، معاون عربی - آفریقایی وزارت امور خارجه نیز گفت: کاردار ایران در جده برای پیگیری موضوع و آخرین وضعیت حسین رحیمی به مدینه مأمور شده و در آنجا با قاضی دادگاه ملاقات داشته است.

دکترامیر عبداللهیان ابراز داشت: قاضی دادگاه ضمن بررسی موضوع، قول مساعد مبنی بر آزادی این زائر ایلامی را در چند روز آینده داده است.

«حسین رحیمی» از حجاج اعزامی به مکه مکرمه در واکنش به توهین مأموران دولت عربستان به مقدسات شیعیان با آن‌ها درگیر می‌شود و مأموران رژیم آل سعود نیز وی را بازداشت می‌کنند. پلیس سعودی نیز در پی این درگیری، حاجی ایلامی را دستگیر و تحویل مقامات قضایی نموده که با حکم دادگاه به پنج روز حبس محکوم می‌شود.

اعضای کاروان اعزامی استان ایلام که 21 شهریورماه به مدت 30 روز در عربستان حضور داشتند، ظهر روز سه‌شنبه وارد استان شدند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز