تهران ۱۰.۶۷° كمينه ۱۰.۴°  بیشینه ۱۰.۹۹°
کد خبر: ۴۴۹۷
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

پیام جناب خان درباره کمپین فاجعه منا+صوت

محمد بحرانی هنرمند محبوب برنامه خندوانه به دعوت جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران، بازدید چهار ساعته‌ای از این موزه واقع در پارک‌شهر تهران داشت.
اخبار معاصر: محمد بحرانی هنرمند محبوب برنامه خندوانه به دعوت جانبازان شیمیایی موزه صلح تهران، بازدید چهار ساعته‌ای از این موزه واقع در پارک‌شهر تهران داشت تا ضمن آگاهی بیشتر از سیر بکارگیری جنگ افزارهای شیمیایی در جنگ‌های مختلف (از جمله جنگ تحمیلی صدام برعلیه ایران) با فعالیتهای صلح طلبانه این جانبازان نیز بیشتر اشنا شود.

پیام جناب خان درباره کمپین فاجعه منا+صوت

در انتهای این دیدار هم محمد بحرانی و هم جناب خان پیامهایی را برای دعوت مردم ایران به بازدید از این موزه و شرکت در کمپین فاجعه منا ارسال کردند. که بشرح زیر می‌باشد.

متن پیام صوتی جناب خان را می‌توانید در اینجا بشنوید.


اما متن پیام محمد بحرانی، صداپیشه جناب خان هم به شرح زیر است:

پیام جناب خان درباره کمپین فاجعه منا+صوت
صداپیشه جناب خان در موزه صلح

سلام

نمی‌دونم ولی امیدوارم ادبیاتی که الان صحبت می‌کنم اصلا خشک و بی‌روح نباشه، می‌خوام از ته ته دل امروز باهاتون صحبت کنم

الان موزه صلح بودم، موزه صلح تهران، که راستش قبلش خیلی نمی‌شناختمش، با ادم‌های عجیبی اونجا اشنا شدم. ادم‌هایی که انگار هزار بار مرگ رو تجربه کرده بودن و با سربلندی ازش برگشته بودن و با چنان اشتیاقی اون آدم‌های جنک راجع به صلح با من حرف زدن که نمی‌دونم چی بگم الان هم از خودم شرمنده‌ام و هم کلی خوشحال، که امروز اون‌ها رو دیدم.... کمپینی هم در موزهٔ صلح تشکیل شده که حتما راجع بهش شنیدید، کمپینی راجع به یک اعتراض مدنی، یک اعتراض مردمی، یه اعتراض اجتماعی به فاجعه‌ای که در منا برای هموطنان ما و بقیه مردم جهان اتفاق افتاده، آدم‌هایی از خانواده‌های من، از خانوادهٔ شما که بدون هیچ گناهی بخاطر بی‌مبالاتی و بی‌مسئولیتی در جایی که برای عبادت رفته بودند کشته شدند، در جایی که اصلا مستحق اینهمه خشونت نبودند. این کمپین تشکیل شده برای اینکه همهٔ ما به عنوان هموطنان و هم خانواده‌های اون‌ها با هم اعتراض مون رو، صدای اعتراضمون رو به جامعهٔ بین المللی برسونیم، به نظر من وظیفهٔ تک تک ماست با هر عقیدهٔ سیاسی و اجتماعی که داریم بریم و در این کمپین ثبت نام کنیم، بریم اونجا اسم و فامیلمون رو بدیم و اون کمپین رو تایید کنیم.

کر می‌کنم حدود نهصد هزار نفر اون رو امضا کردند باید به یک ملیون نفر برسه که به صورت یک سند رسمی در سازمان ملل صدای این اعتراض ما ثبت بشه و از طرف دیگه به همهٔ کسانی که به صورت مستقیم داغدیده شدن در این جریان بگیم که ما هم جزئی از خانواده‌های شما هستیم ودرتمام این لحظات سخت ما هم با شماییم پس حتما برید در سایت www. tpm. ir و این کمپین رو امضا کنید.

محمد بحرانی

دست بوس تمام ملت ایران

انتهای پیام/

منبع: فارس


انتهای پیام
گزارش خطا
بیشتر
ارسال نظر