تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲

سوختگیری شبانه جنگنده ها و هلی بورن تکاوران

عملیات رهگیری و سوختگیری شبانه بر فراز منطقه رزمایش محرم با موفقیت انجام شد،دراین مرحله هواپیماهای سوخت رسان از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز و به جنگنده های مستقر در غرب کشور سوخت رساندند.
کد خبر: ۴۵۳۳
اخبار معاصر:عملیات رهگیری و سوختگیری شبانه بر فراز منطقه رزمایش محرم با موفقیت انجام شد،دراین مرحله هواپیماهای سوخت رسان از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز و به جنگنده های مستقر در غرب کشور سوخت رساندند.
مرحله نهایی رزمایش مشترک نیرو‌های زمینی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «محرم» در منطقه غرب و شمال‌غرب از دیروز(دوشنبه) آغاز شد.
این رزمایش نیمی از کشور را به صورت مستقیم و کل کشور را به صورت غیرمستقیم دربر می‌گیرد.سوختگیری شبانه جنگنده ها و هلی بورن تکاوران

آخرین دستاوردهای عملیاتی و اطلاعاتی ارتش در میدان جنگ

در این رزمایش آخرین یافته‌های عملیاتی، اطلاعاتی و ارتباطی در صحنه عمل ارزیابی و به‌کار گرفته می‌شود.

 در ادامه رزمایش مشترک محرم جنگنده های نیروی هوایی ارتش عملیات رهگیری و سوختگیری شبانه را بر فراز منطقه رزمایش با موفقیت اجرا کردند.

همچنین قرارگاه ذوالفقار ارتش مستقر در منطقه رزمایش از مشارکت جدی و موفق قرارگاه جوانان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش متشکل از افسران جوان نیروی زمینی ، پدافند هوایی و نیروی هوایی در تمامی مراحل رزمایش مشترک محرم شامل طرح ریزی ، هدایت و کنترل خبر داد .

رزمایش مشترک ارتش از صبح دیروز در منطقه عمومی غرب وشمال غرب کشور آغاز شده است.

هلی برن نیروهای تکاور در نقاط مختلف مرزی ،بهره گیری از سلاح های تک تیرانداز مرصاد، سلاح های انفرادی ام 4 ، موشک های هدایت شونده دهلاویه و انواع دوربینهای حرارتی سبک و قابل حمل و همچنین رونمایی و عملیاتی شدن رادار برد متوسط فتح 14 از شاخصه ای مرحله نخست این رزمایش بود.

گفتنی است رزمایش آمادگی نیروهای ارتش و پدافند هوایی عصر روز دوشنبه در سایت هسته ای خنداب از توابع استان مرکزی با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/
منبع:میزان
 
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز