تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

ممنوعیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا اعلام شد

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه و همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۵۹۲
 اخبار معاصر: سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه و همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 29 مهر تا ساعت 24 روز شنبه دوم آبان ماه از محورهای کرج-جالوس, هراز, فیروزکوه و تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.ممنوعیت‌های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا اعلام شد

محدودیت‌های محور کرج چالوس

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با تاکید بر ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز شنبه دوم آبان تا ساعت 2 روز یکشنبه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی ادامه داد:‌ همچنین با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت‌های اعمالی در محور هراز

رحمانی در ادامه با تاکید بر ممنوعیت تردد کلیه تریلرها از محور هراز افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه دوم آبان، از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی گفت: همچنین از ساعت 15:30 الی 24 روز شنبه نیز با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشا ) بصورت یکطرفه می‌باشد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهار شنبه, پنج شنبه, جمعه و شنبه، از محورهراز ممنوع است.

ممنوعیت‌های تردد از فیروزکوه

رحمانی با بیان اینکه در روز چهارشنبه، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24، از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، گفت: تردد کلیه تریلرها, کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز شنبه دوم آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس نیز ممنوع است.

وی در پایان با تاکید بر ممنوعیت تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و شنبه از اردبیل آستارا و بالعکس، از ممنوعیت تردد تریلرها, کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و شنبه در محور قدیم رشت قزوین و بالعکس خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: میزان


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز