تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۷.۶۲°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

مرگ دردناک پسر نوجوان به دست مادر پریشان+ تصویر

یک مادر اهل اورگان فرانسه فرزند 17 ساله خود را به قتل رساند.
کد خبر: ۴۶۱۷
اخبار معاصر: دیلی میل منتشر کرد، خانم «دایان داویدوف» 43 ساله به اتهام قتل پسر 17 ساله خود «جاکوب ریان داویدوف» بازداشت شد.

مرگ دردناک پسر نوجوان به دست مادر پریشان+ تصویر

براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت تماسی بلافاصله خود را به محل حادثه که خانه قربانی واقع در  کرشام بود رساندند اما تلاش ماموران و فوریت پزشکی برای نجات جان پسر نوجوان بی نتیجه بود و جاکوب  که براثر اصابت گلوله به شدت زخمی شده بود جان خود را از دست داد .

در تحقیقات گسترده‌تر پلیس معلوم شد خانم دیان در این اواخر به علت از دست دادن شغلش با مشکلات مالی رو به رو بود به طوری که به علت عدم تسویه اقساط بانکی ، تنها دارایی او که خانه اش بود به حراج گذاشته شد و در تصرف بانک درآمد.

خانم دیان همچنین مبادرت به خرید یک هفت تیر غیر مجاز کرد تا برای حفاظ امنیت خود و فرزندش او را به همراه داشته باشد.

پلیس در ادامه افزود: این مادر و پسر که به همراه یک دیگر زندگی می کردند قرار بود نقل مکان کنند و گفته می شود که  جاکوب به مدت یک سال بود که در مدرسه حضور نیافته بود و دلیل آن مشکل مالی بوده است.

پلیس همچنان در حال بررسی چگونگی رخ دادن این حادثه تلخ می باشد و گفته می‌شود که هنوز مشخص نیست چند گلوله شلیک شده است و نیز انگیزه این جنایت در دست بررسی است.

یکی از همسایه‌های این خانواده که به مدت 5 سال آنها را می‌شناخت در گزارش خود به پلیس گفت: خانم دایان این اواخر بیمار و پریشان به نظر می رسید و از همه چیز هراسان بود به طوری که اسلحه ای را به کمربند خود می بست و با آن  بیرون می رفت.

او در ادامه افزود: حدس می زند که خانم ایان با این تصور که جاکوب که به یکباره وارد خانه شد، یک مزاحم است، بدون درنگ به طرف او شلیک کرده است.

خانم دایان در حال حاضر در حبس به سر می برد و در روز 28 سپتامبر در دادگاه حاضر خواهد شد.
انتهای پیام/
منبع: میزان

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز