تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

توییتر، اینستاگرام و اسنپ‌چت مقصد جدید نوجوانان هستند

نوجوانان امروزی نه تنها در عصر دیجیتال به‌سر می‌برند، بلکه در عصر شبکه‌های اجتماعی هم حضور دارند. تا حالا فکر کرده‌اید که نوجوانان از چه شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
کد خبر: ۴۶۳۹

اخبار معاصر: در تحقیقات جدیدی که انجام شده نوجوانان در انتخاب اول به سمت فیسبوک نمی‌روند. در واقع آن‌ها هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری را بیشتر از فیسبوک دوست دارند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی Wall Street Journal شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در بین 33 درصد از نوجوانان آمریکایی محبوب است. همچنین 20 درصد از این افراد از توییتر استفاده می‌کنند و 19 درصد آن‌ها به سمت برنامه‌ی SnapChat رفته‌اند.

توییتر، اینستاگرام و اسنپ‌چت مقصد جدید نوجوانان هستند

نکته‌ی جالب اینجاست که تنها 15 درصد از نوجوانان آمریکایی از فیسبوک استفاده می‌کنند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که فیسبوک در سال 2012 شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را خریداری کرد.
این آمار از 9400 نوجوان به‌دست آمده که 56 درصد آن‌ها پسر بوده است. فیسبوک در سال 2013 اعلام کرده بود که میزان استفاده‌ی نوجوانان از این سایت بسیار کم شده و آن‌ها به سمت برنامه‌هایی رفته‌اند که ویژگی‌های جذاب‌تری دارند. به‌طور مثال اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک‌گذاری تصاویر است و برنامه‌ی اسنپ‌چت هم فیلترها و قابلیت‌های بسیار جذابی دارد که نوجوانان را به سمت خودش جذب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: Digital Trends

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز