تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
از نتیجه بازی‌ برابر باته راضی‌ام

انریکه: دفعه بعد برای دریافت «خیار طلایی» نامزد خواهم شد!

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش در سومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف جالبی انجام داد.
کد خبر: ۴۶۵۵

  اخبار معاصر: لوئیس انریکه پس از پیروزی 2 بر صفر بارسلونا مقابل باته بوریسوف بلاروس در شهر مینسک، ضمن ابراز رضایت از نتیجه بازی، اعتراف کرد که نمی‌دانست نامش در میان 10 نامزد کسب عنوان مربی سال قرار گرفته است.

انریکه در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه بازی رضایت‌بخش بوده است یا خیر، گفت: بله، بسیار زیاد. با توجه به همه جوانب، به طور کلی نتیجه راضی کننده بود. انجام بازی‌های خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا به روانی و تسلطی که ما امشب بازی می‌کردیم، آسان نیست. موقعیت‌های فراوانی روی دروازه باته خلق کردیم هرچند در مقاطعی از بازی ما کنترل کار از دست ما هم خارج می‌شد. در مجموع فکر می‌کنم یک بازی بسیار کامل را ارائه کردیم که نتیجه‌اش وضعیت‌مان را بهتر می‌کند.

وی در تمجید از ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا که هر دو گل این تیم را به ثمر رساند، نیز اظهار داشت: هر چه تعداد بازیکنانی که بتوانند در این جشن شرکت کنند بیشتر باشد، بهتر است به خصوص که در تیمی مانند بارسلونا موقعیت‌هایی که برای گلزنی خلق می‌شود بسیار زیاد است.

نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا، دیگر بازیکنی بود که انریکه به تمجید از وی پرداخت. او تأکید کرد: من متأسفم که نیمار نتوانست گل بزند اما او امشب مثل سایر شب‌ها روی فرم بود. مسئله رو به جلو گام برداشتن در کار نیست. شما نمی‌توانید تمام مسئولیت کسب نتیجه را روی دوش یک بازیکن بگذارید.

سرمربی کاتالان‌ها درباره قرار گرفتن نامش در فهرست نامزد‌های دریافت عنوان برترین مربی سال 2015 (توپ طلای مربیان) هم عنوان کرد: توپ طلا؟ دفعه بعد برای کسب «خیار طلایی» نامزد خواهم شد! هیچ نظری ندارم. من به جوایزه انفرادی علاقه زیادی ندارم.

به نظر می‌رسید که سرخی روبرتو، هافبک کاتالان‌ها در طول بازی مصدوم شده است. انریکه درباره وضعیت این بازیکن اسپانیایی گفت: آسیب دیدگی او جدی نیست و پزشکان تیم او را معاینه خواهند کرد و به ما میزان مصدومیتش را خواهند گفت.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز