تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در رسانه‎های جهان

نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان در خصوص اجرای برجام و رعایت منافع ملی و مصالح عالیه کشور بازتاب وسیعی در رسانه های جهان داشت.
کد خبر: ۴۷۳۷
بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در رسانه‎های جهان

اخبار معاصر: شبکه المیادین گزارش داد: آیت الله خامنه‎ای در نامه‎ای خطاب به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی ایران فرمودند: دولت ایالت آمریکا در قضیه‌ هسته‌ ای و نه در هیچ مساله دیگری، در برابر ایران رویکردی جز خصومت و اخلال در پیش نگرفته است و در آینده هم بعید است جز این روش عمل کند.

شبکه اسکای نیوز گزارش داد: رهبر عالی ایران دستور اجرای توافقنامه هسته‎ای را صادر کردند.

پایگاه خبری العهد اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند: هرگونه اظهاری مبنی بر اینکه ساختار تحریم‌ها باقی خواهد ماند، به منزله‌ نقض برجام است.

پایگاه الدیار لبنان نیز دستورات رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در خصوص اجرای برجام را منتشر کرد.


 

پایگاه خبری العربیه نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با تایید توافق هسته‎ای دستور اجرای آن را صادر کردند.

رویترز در گزارش خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: آیت الله خامنه‎ای در تایید موافقتنامه هسته ای ایران با شش قدرت جهان خواستار اجرای مشروط آن شدند.

پایگاه خبری راشا تودی در گزارشی نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در نامه ای به حسن روحانی دستور اجرای موافقتنامه هسته ای را صادر کردند.

بازتاب نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در رسانه‎های جهان

خبرگزاری ترند دستورات رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در خصوص اجرای برجام را منتشر کرد.

شبکه خبری ای بی سی در گزارش خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: آیت الله خامنه ای در تایید موافقتنامه هسته ای ایران با شش قدرت جهان خواستار اجرای مشروط آن شدند.


شبکه المنار نیز گزارش داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که در طول هشت سال نباید هیچ تحریمی علیه ایران وضع شود.

پایگاه خبری ایندیپندنت نوشت: توافق هسته ای ایران با آمریکا با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به اجرا در آمد.

بریکینگ نیوز در گزارش خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: آیت الله خامنه ای در تایید موافقتنامه هسته‎ای ایران با شش قدرت جهان خواستار اجرای مشروط آن شدند.

پایگاه خبری دیلی میل در گزارشی نوشت: آیت الله خامنه ای در نامه ای خطاب به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی ایران فرمودند: آمریکا و اتحادیه اروپا باید به طور شفاف برداشتن تحریم ها را اعلام کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیوز نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تایید موافقتنامه هسته‎ای ایران با شش قدرت جهان خواستار اجرای مشروط آن شدند.

پایگاه خبری جروزلیم پست وابسته به رژیم صهیونیستی نوشت: آیت الله خامنه ای در نامه ای خطاب به حسن روحانی خواستار اجرای مواقتنامه هسته ای شدند و از غرب خواستند تا تحریم ها را لغو کند.

انتهای پیام/

منبع: میزان

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز