تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°

۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵

حضور داعش در سرزمین های اشغالی

نیروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بث) در گزارش اخیر خود از حضور عناصر گروه تروریستی داعش در سرزمین های اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۹

اخبار معاصر: به نقل از سرویس جاسوسی صهیونیستی "شین بث"، نیروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داده است که عناصر گروه تروریستی داعش با جذب دانشجویان عرب اسرائیلی در دانشگاه های عربستان و اردن، آنان را پس از آموزش دادن با اهداف بخصوصی به فلسطین باز می گردندانند.

حضور داعش در سرزمین های اشغالی
بنابر گزارش کانال یک تلویزیون یهودی زبان، اعراب اسرائیلی درصدد انتقال دانسته های خود از کابینه نظامی رژیم صهیونیستی به اعضای داعشی هستند. در مقابل، عناصر این گروه تروریستی به این دانشجویان نحوه استفاده از سلاح ها را می دهد تا عملیات مسلحانه ای را علیه یهودیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی انجام دهند.

بیشتر جوانان عرب اسرائیلی پس از خروج از سرزمین های یهودی نشین یک تهدید امنیتی به حساب نمی آیند. با این حال پس از فارغ التحصیلی به این سرزمین ها بازگردانده می شوند تا عملیات تروریستی را با توجه به آموخته های خود تحت نظر داعش علیه رژیم صهیونیستی انجام دهند.

حضور داعش در سرزمین های اشغالی

پیشتر گزارش شده بود که پس از ناپدید شدن اعراب اسرائیلی در سرزمین های اشغالی، آن ها در ترکیه در حالی دستگیر می شدند که به سوی مقر داعش در سوریه در حرکت بودند.

حضور داعش در سرزمین های اشغالی

این سرویس جاسوسی صهیونیستی در پایان نوشت: داعش به طور حتم در سرزمین های اشغالی حضور دارد.


شین بث هشدار داده است که در حال حاضر داعش در فلسطین فعالیت می کند.

انتهای پیام/

منبع: میزان


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز