تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°

۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

پل طبیعت تهران برنده جایزه سالانه A+

به جای ساخت یک سازه ی ساده که قرار بود پارک های ( پارک آب و آتش و پارک طالقانی) دو طرف یک اتوبان (اتوبان مدرس) در تهران را بهم متصل نماید، طراحان در این شهر تصمیم گرفتند پلی بسیار شگفت انگیز بسازند.
کد خبر: ۴۷۵۱
اخبار معاصر:  این جوایز به معماران و طراحانی تعلق گرفته است که سازه هایی را برای بهبود و افزایش کیفیت زندگی روزانه مردم نقاط مختلف جهان طراحی کرده اند. پل طبیعت تهران، هنر مهندسین و طراحان شرکت سازه های پارچه ای دیبا نیز موفق به دریافت این جایزه شد.
پل طبیعت تهران برنده جایزه سالانه A+
پل طبیعت تهران برنده جایزه سالانه A+
پل طبیعت تهران برنده جایزه سالانه A+
به جای ساخت یک سازه ی ساده که قرار بود پارک های ( پارک آب و آتش و پارک طالقانی) دو طرف یک اتوبان (اتوبان مدرس) در تهران را بهم متصل نماید، طراحان در این شهر تصمیم گرفتند پلی بسیار شگفت انگیز بسازند. در پل طبیعت طبقات مختلف و مسیر های گوناگون که نورپردازی فوق العاده ای دارند باعث می شوند تا عابرین برای پیاده روی هیجان و اشتیاق بیشتری داشته و بخواهند عبور از مسیرهای مختلف و متنوع در این سازه را تجربه کنند. برای کسانی که در بین راه از پیاده روی خسته شده اند نیز محل های فراوانی برای نشستن و استراحت کردن در نظر گرفته شده و حتی فضایی نیز به رستوران اختصاص یافته. ناگفته نماند طراح اصلی این پل معمار جوانی با نام لیلا عراقیان است.

انتهای پیام/

منبع:چیدانه


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز