تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۰۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

پراید صفری که صدای خاور می‌دهد و برف پاک‎کنی که برعکس کار می‌کند!

تولید خودروهای بی کیفیت و گران صدای مشتریان خودروسازان داخلی را درآورده است، ضمن اینکه دولت برای اینکه خودروسازان انحصار بازار داخل را از دست ندهند تعرفه واردات خودرو را همچنان بالا نگه داشته است و خودروسازان به جای کاهش قیمت خودرو و افزایش کیفیت اقدام به اخراج کارگرانشان می کنند.
کد خبر: ۴۸۵۴
اخبار معاصر : در حال حاضر کمپینی به نام «نه خرید خودروی صفر» که صدای اعتراض مشتریان را به خودروسازان رسانده است اما خودروسازان به جای افزایش کیفیت خودرو و کاهش قیمت اقدام به اخراج کارگران خود کرده اند.

اکنون تفاوت قیمت خودروی صفر در بازار و کارخانه افزایش یافته است به گونه ای که قیمت خودروی صفر در بازار بسیار ارزان تر از خودروی صفر در کارخانه است و از سوی دیگر خرابی خودروهای صفر هر روز در حال افزایش است، ضمن اینکه خودروسازان چشم و گوش هایشان را بر روی گلایه مشتریان بسته اند.

در حال حاضر مشتریان خودروی صفر را از کارخانه تحویل می گیرند اما برخی از قطعات خودرو دست دوم یا هنوز کار نکرده خراب می شوند که در این گزارش بخشی از نظرات و تجربیات تلخ، عجیب اما واقعی مشتریان خودروسازان آورده شده است.

خودرویی که برف پاک کنش برعکس کار می کرد!
نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: زمانی که نعمت بخش مسئول مستقیم تولید خودرو بود، خودرو پیکانی تولید کرده بود که برف پاک کن آن برعکس کار می کرد، با این حال، الان دبیر انجمن خودروسازان شده و به منافع شخصی فقط فکر می کند.

نظرات مشتریان خودروسازان
باور کنید یکی ازنزدیکان من پژو 206 خریده بخدا صندوق عقبش از داخل ماشین بازنمیشه حتماً باید با سویچ بازش کنی بعد چراغ صندوق نداره و هزار تا کمی و کاستی دیگر والاا... این بی انصافی است پول خون باباشونو بگیرند.

کاهش 50 درصدی قیمت خودرو
خودروهای داخلی اگرمی خواهند به فروش برسند باید 50 درصد قیمتشون را کم کنند تامحصولات به قیمت واقعیش برسه ومردم بخرند خداییش انصافه پراید بشه 22 میلیون پژوپارس بشه چهل میلیون؟

خودرو پارس تندر شهریور و مهر سال 93 با سیستم صوتی usb فروخته شده . به شهادت خودروهای تحویلی و اطلاعات سایت در زمان فروش .الان بدون usb تحویل می دهند.

یک سال ونیم قبل خودروی رانای صفر خریدم تسمه تایم.فولی.واشرسرسوپاپ.سیم کلاج و...تعویض کردم حالا مدتی است که درحال حرکت خاموش می کند می خوام بفروشم وپولش رابانک بزارم باتاکسی دربستی راحتترم.

وقتی در کشور باند بازی باشد وبه مردم احترام گذاشته نشود اینچنین میشود حتی خودرو سازها عذرخواهی هم بلد نیستند.

سمند سال خریدم بعداز 3 ماه موتور پیاده شد
خودرو ایرانی گران وبی کیفیت را نخرید خودرو خارجی بخرید حداقل چند سال تعمیرگاه نروید خودرو ایرانی یک خوبی دارد شما بعد از این که ماشین خردید هیچ تجربه نداشته باشید از بس که برای تعمیرگاه های مختلف مراجعه می کنی از همه چیز سر در می آورید.سمند سال خریدم بعداز 3 ماه موتور پیاده شد.

به جان خودم حاضرم سه برابر قیمت به ماشین خارجی پول بدم....اما پول به ماشین بی کیفیت تولید داخلی ندم....اینااا دیگه شورشاااا در اوردن....بابا جمع کنید کارخونه هاتونااااا....دیگه تاکی میخواین با جون مردم بازی کنین

با ايــن پولي كه شركت هاي خودروسازان از مردم ايران عزيز ميگيرند در كشورهاي ديگه ميشه با اين پولها بهترين اتومبيلهاي روز دنيا رو سوار شد تازه با استاندارد يورو6 و اون آپشنهايي كه اون اتومبيلها دارند ايران خودرو يك مانيتور چيني زپــرتــي روي داشبورد گذاشته و سپرو چراغهاي عقب و جلوي سورن رو عوض كرده شده دنا اون وقت 44تومن از مردم ميگيره در صورتي كه تمام آپشن ها+گيربكس اتوماتيك + استاندارد يورو6 كمتر از 20 ميليون به پول ايران ميتوني بخري

اگر مردم باشعور بادین وبا ایمان وباغیرت ایران عزیز بتوانند پا بر روی هواهای نفسانی خود بگذارندوفقط فقط چند ماه نهایتا یک سال تحمل کنند وخودروی صفر کیلومتر نخرند به خدا خودرو سازان بانصف قیمت وبا بهترین کیفیت حتی با بیشترین مدت اقساط بلندمدت التماستان می کنند.

چرا مردم باید هزینه پر کردن جیب خودروساز و قطعه سازان را بدهند؟ وقتی ماشین صفر با یک یا چند مشکل مشخص، مدام در حال تعویض قطعه معیوب با مشابه معیوب خودش است، خوب معلوم است که پول این پروسه تکراری در جیب چه کسی میرود!!جالب است که این مخارج در قالب گارانتی، از بیت المال هزینه میشود و در نهایت نیز این خودروی معیوب باعث مرگ شماری از هموطنان خواهد بود!!!

قابل توجه عزیزان پراید سوار ! نزدیک چراغ قرمز که میشوید عجله برای عبور از چراغ سبز نکنید مخصوصا اگر ماشین جلوی شما پراید باشد ! چون اگر فاصله طولی شما با پراید جلوی کم و سرعت هم کم باشد و ناگهان چراغ راهنما زرد شود ! پراید به علت نداشتن ترمز ایده آل و ایمنی بدنه ! اگر خدای نکرده تصادفی بین دو پراید رخ دهد چشمتان روز بد نبیند که متاسفانه برای بنده افتاد و هر دو پراید از جلو و عقب خسارت شدید دیدند ! فقط به علت نداشتن ترمز خوب و ایمنی بدنه ! با سرعت مطمئنه برانید.

من ميخام بدونم آيا مسولين خودرو ساز، خودشان هم سوار اين ماشين هاي توليد داخلي مي شوند يا نه؟

بایستی خودورسازها قیمت تمام شده ی خودروهای تولیدی را بصورت ریز برای مردم لیست کنند تا معلوم شود که چرا قیمت خودرو این همه گران و به زیان مردم تمام می شود .

انجام طراحی داخلی و خارجی خودرو مانند خودروهای روز دنیا، افزایش کیفیت و امنیت، کاهش قیمت، اینها سه راه اصلی نجات صنعت خودرو هستند و ما مردم دلمون میسوزه که چرا با اینکه صد در صد می توانیم خودرو خوب و با قیمت مناسب تولید کنیم اما اینکار را نمیکنیم؟!!! و چرا این صنعت عمداً عقب افتاده نگه داشتیم؟!!!هدف اصلی کمپین نجات این صنعت از دست مافیا است. والسلام.

با ادامه چنین وضعیتی خودروسازان آن بازار اندکی را که دارند هم از دست می دهند و این را باید مدنظر داشت که بازار از دست رفته و مخدوش شدن ذهنیت مشتریان با صرف هزینه های بسیار زیاد هم به سختی عوض و خوش بینانه می شود.

امید است که خودروسازان به جای اخراج کارگرانشان و عدم تمدید قرارداد کارگران به فکر کاهش قیمت و بهبود کیفیت خودروها باشند.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز