تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

ناگفته‌های شهرام محمودی از حاشیه‌های بازی در ارومیه

ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه با گلایه از مسئولان برگزاری مسابقات، به شدت از جو سالن ارومیه و توهین به ملی‌پوشان انتقاد کرد و از مردم ارومیه خواست تا فریب برخی حاشیه‌سازان را نخورند.
کد خبر: ۴۹۹۱

اخبار معاصر: شهرام محمودی با اشاره به حاشیه‌های رخ داده در بازی بانک سرمایه و شهرداری ارومیه، اظهار کرد: این حاشیه‌ها از پارسال شروع شد. بعد از بازی فینال یک سری ذهنیت‌ها برای برخی هواداران نسبت به چند بازیکن بوجود آمد. وقتی امسال به سالن ارومیه رفتیم یکسری صحبت ها و شعارها داده شد که اصلا در شان بازیکنان والیبال نبود. خیلی جو بدی را راه انداختند. در ارومیه یکسری الفاظ را به بازیکنان ملی پوش نسبت دادند که اصلا شایسته نبود. واقعا ناراحت کننده است. من ندیده بودم در ارومیه به کسی بی‎احترامی شود. تماشاگران مقصر نیستند بلکه کسانی که این شعارها را پخش کردند و جوی را علیه من راه انداختند، مقصرند.

ناگفته‌های شهرام محمودی از حاشیه‌های بازی در ارومیه

وی افزود: متاسفانه همان کسانی که سال قبل خودشان در ارومیه حاشیه می ساختند، امسال هم علیه ما جو سازی می کنند. اما مردم فهیم ارومیه می‌دانند که من همان بازیکنی هستم که با وجود مصدومیت و درد تا فینال برای آنها بازی کردم. بازیکنانی هم بودند که برد و باخت خیلی برایشان تفاوتی نداشت اما من همیشه با تمام وجودم تلاش کردم که تیم پیروز شود. همان حاشیه سازها گفتند که شهرام از پیکان پول گرفته و با مربی تیم پیکان عکس سلفی انداخته است تا در فینال کم کاری کند. واقعا قلبم از شنیدن این حرف ها به درد می آید. کارنامه ام مشخص است و همه دیدند که چه کردم. اما متاسفم آن افرادی که خودشان حاشیه ساز بودند و خیلی دلشان با تیم نبود، حالا مدعی شده اند. حیف که نمی شود یکسری حرف ها را بزنم و بگویم نقش برخی در تیم چه بود.

وی خاطرنشان کرد: یوسفی مدیر عامل باشگاه دو هفته قبل از فینال قول داده بود که پول ما را بدهد. قول صد در صد داد و من روی حرف او ماشین خریدم. اما روز قبل از بازی فینال مجبور شدم ماشین را برگرداندم و چندین میلیون تومان ضرر بدهم. مدیر عامل تیم قول داده بود اما مجبور شدم که ماشین را برگردانم و بابت فسخ قرارداد زیان بدهم اما تا امروز اصلا این مسائل را مطرح نکردم. حالا خیلی برایم سنگین است که بگویند فلانی برای پول بازی می‌کند.

محمودی با اظهار تاسف از شنیدن توهین در سالن ورزشی ارومیه گفت: همه این ها به خاطر این است که من بلد نیستم فیلم بازی کنم اما کارنامه‌ام مشخص است. اگر قرار بود شهرام در فینال بی غیرت باشد با جان و دل نمی جنگید. در همان تیم خیلی ها بودند که سر تمرین هم با ناز و ادعا می آمدند اما همان افراد در آخر همه این موارد را به نام من نوشتند. من بعد از رفتن سعید معروف، کاپیتان تیم شدم. قرار نبود این مسئولیت را قبول کنم اما خیلی تلاش کردم تا به نحو احسن از ایجاد حاشیه در تیم جلوگیری کنم.

وی ادامه داد: جو بدی را پشت سرم راه انداختند که شهرام دنبال پول است. بلی پول هم حقم بود. هر باشگاهی موظف است که قرارداد بازیکنانش را بدهد. اما خوب است که مردم بدانند من ماه پنج امسال پولم را گرفتم. یکسری مشکلات در تیم بود که متاسفانه با عوام فریبی و بیان این اتهام ها خواستند برآن سرپوش بگذارند. کم کاری های خودشان را گردن من انداختند و گفتند که مقصر قهرمان نشدن تیم فدراسیون و شهرام محمودی است. من نمی‌خواستم این حرف را بزنم اما مجبور شدم اینها را بگویم که مردم بدانند واقعیت چیست. ما سال قبل تا آخرین امتیاز فینال جنگیدیم.

شهرام محمودی با قدردانی از حمایتهای مردم ارومیه در کوچه و خیابان گفت: در شهر ارومیه هیچ کس به من بی احترامی نکرد. مردم فهیم این شهر همیشه به من لطف داشته‌اند اما تعدادی تماشاگرنما موجب تحریک سالن شدند. جو سازی کردند اما نیامدند که مستقیم حرف بزنند. هر چه در سالن این شهر اتفاق می افتد در آخر به اسم مردم ارومیه است. من آنها را دوست دارم و از این اتفاق هایی که به نام آن ها رخ داد بسیار دلگیر شدم. خوب می دانم حتی کسانی که علیه من شعار دادند قلب پاکی دارند اما نباید اسیر حرف حاشیه‌سازها بشوند. من از پایان فصل گذشته تاکنون حرفی نزدم. همیشه با جان و دل بازی کردم. همیشه هم گفته ام که بعد از نایب قهرمانی قلبا ناراحت بودم و سه هفته شبانه روز نمی توانستم بخوابم. افرادی هم بودند که خودشان را به موش مردگی زدند اما بازی فینال برایشان هیچ اهمیتی نداشت. خیلی از مسائل دیگر هم بود که نمی توان گفت.

محمودی با یادآوری حاشیه های فینال فصل قبل لیگ برتر یادآور شد: در بازی فینال داشتم لباس عوض می کردم که گفتند ماموران با تماشاگران درگیر شدند. همان لحظه برای دفاع از تماشاگران رفتم اما برخی از حاشیه سازان همان جا هم خودشان را به موش مردگی زدند اما بعدا مدعی شدند. متاسفانه جو بدی برای من درست شده است. تعداد محدودی این جو را راه انداختند. کارشناسان و هواداران واقعی والیبال می دانند کارنامه ام در ارومیه قابل قبول است. بعد از این قضیه هم وجدانم راحت است اما می خواهم مردم بدانند و تماشاگران ارومیه بدانند چه کسانی با جان و دل برایشان بازی می کنند و متاسفانه چه کسانی فقط ادا درمی آورند که محبوب شوند.

وی همچنین گفت: من در هر شهری بازی کردم زحمت کشیدم و سعی کردم پول حلال سر سفره ببرم. متاسفانه جو سازی خیلی بدی در سالن حاکم بود. من که سال قبل بازیکن ارومیه بودم و به مردم این شهر عشق می ورزیدم، اصلا دوست نداشتم امسال شاهد این رفتار باشم. شاید اگر من هم می‌توانستم مثل بعضی ها فیلم بازی کنم حالا شرایط طور دیگری بود. شهرام محمودی عین کف دست بوده و هیچ گاه پشت سر چیزی نگفته است. مردم ارومیه باید هوشیار باشند که این بدرفتاری ها به نام آن ها تمام نشود.

ملی پوش والیبال تیم بانک سرمایه درباره نتیجه این مسابقه نیز گفت: بازیکنان ملی پوشی که در گوشه و کنار جهان بازی کرده‌اند، خیلی تحت تاثیر جو نیستند اما قطعا اگر تماشاگران حمایت کنند باعث بالا رفتن انرژی می شوند. در بازی با شهرداری ارومیه خیلی اتفاق های بدی افتاد. نتیجه می‌توانست به نفع ما رقم بخورد. این بازی اول بود و باختیم اما مهم نیست. هدف ما صعود به پلی آف است. تیم ما خیلی خوب بازی می کند و به موفقیت امیدوار هستیم. باید قدرتمند جلو برویم. تمام حرفم این است که در آن روز در بازی اتفاق های بدی افتاد که نباید می افتاد. از نظر کادر مدیریتی و داوری و جو سالن همه چیز بد بود. می توانید فیلم بازی را ببینید که چه اشتباه هایی که در نتیجه تاثیر گذار بود چگونه رخ داد.

وی افزود: شنیدم که رئیس سازمان لیگ گفته بیاحترامی نشده است. سوالم این است که مگر حتما باید فحش ناموس بدهند تا بی احترامی شود. فکر می کنم سازمان لیگ باید شرایط بهتری را برای برگزاری بازی ها فراهم کند. این نتیجه مهم نیست ولی نباید اجازه دهیم این شرایط در پلی آف تکرار شود. متاسفانه کادر داوری نتوانست بازی را خوب مدیریت کند. چطور شد حداد ناظر بازی مصاحبه می کند و قویا بی احترامی را تائید می کند اما رئیس سازمان لیگ می گوید بیاحترامی نشده است. باید بالاخره مشخص شود که چه چیزی رخ داده است. من یک ماه قبل مصاحبه کردم و گفتم در ارومیه فحش رکیک ندادند اما بی احترامی شد. در بعضی از شهرها هم فحش ناموسی می دهند و اگر این اتفاق باز بیفتد باید قویا با آن برخورد شود. حتی اگر تماشاگران تیم ما بی احترامی کردند باید با آنها هم برخورد شود.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز