تهران ۲۷.۷۹° كمينه ۲۶.۷۹°  بیشینه ۲۷.۹۹°
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

فدراسیون وزنه‌برداری به حاشیه نرود

رئیس فدراسیون وزنه برداری در تازه ترین اظهار نظر خود از موضوعی پرده برداشته که می‌تواند از جهاتی مورد بررسی قرار بگیرد. اینکه این موضوع امروز به میان کشیده می‎شود خود جای تامل دارد.
کد خبر: ۵۰۰۹
اخبار معاصر: فدراسیون وزنه برداری ایران که یکی از موفق ترین و مدال آورترین فدراسیون های همه ادوار ورزش کشور است، این روزها خود را برای مسابقات جهانی آمریکا که میدانی برای کسب سهمیه المپیک هم محسوب می شود آماده می کند. این فدراسیون در سال های گذشته همواره اسیر درگیری های لفظی بین روسای وقت و روسای قبلی بوده و به نظر می رسد قرار نیست این موضوع پایانی داشته باشد. 

علی مرادی که سابقه خوبی در وزنه برداری ایران دارد هم اکنون سکان این فدراسیون را در اختیار دارد و انتظار می رود با همدلی و اتحادی که در حال حاضر ایجاد شده، وزنه‌برداری به روزهای اوج خود بازگردد.

حسین رضازاده قهرمان دو دوره رقابتهای المپیک ایران است و بی تردید اگر بتوان به حضور وی در بخش مدیریت فدراسیون خرده گرفت نمی توان ارزش های این هرکول ایرانی را در دو دوره بازی های المپیک و چهار دوره رقابتهای قهرمانی جهان نادیده گرفت. مرادی و رضازاده رابطه خوبی با هم ندارند و بررسی اینکه کدام طرف حق را می گوید موضوع این نوشتار نیست. بحثی که هم اکنون مطرح است این است که مسئولان حال حاضر فدراسیون باید تمام تمرکز خود را بر روی موفقیت وزنه برداران در رویدادهای پیش رو بگذارند. 

اکنون به دلیل سکوتی که از جانب مسئولان و مربیان گذشته فدراسیون اختیار شده، فضای آرامی بر وزنه برداری حاکم است و علی مرادی نباید با باز کردن پرونده هایی که به گذشته مربوط می شود این آرامش را خدشه دار کند. به هر حال رضازاده کسی است که در بالا بردن وجهه مرادی به عنوان مدیر نقش داشته و این موضوع را خود رئیس حال حاضر انکار نمی کند. ضمن اینکه به گفته ایشان پیشنهاد دروغ ۱۰ میلیون دلاری کشور ترکیه به رضازاده که در گفتگو با نشریه تماشاگران امروز مطرح شده، در زمانی روی داده که ایشان بر مسند کار سوار بوده اند و چه بهتر می بود که یا همان روزها این خبر کذب را تکذیب می کردند و یا برای همیشه این راز را در سینه نگه می داشتند.

وزنه برداران ایران کمتر از دو ماه دیگر باید در هوستون وزنه بزنند و چه بهتر که با اظهاراتی اینچنین، آرامش فدراسیون وزنه برداری به هم نریزد. موفقیت نیاز به تمرکز دارد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز