تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

تجمع کارکنان محیط زیست در اعتراض به سوءمدیریت ابتکار

تجمع کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در اعتراض به سوءمدیریت ابتکار، مقابل درِ اصلی این سازمان در پارک پردیسان آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۷۲
اخبار معاصر: سوء مدیریت محیط زیست، نادیده گرفتن نظر کارشناسان و مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان و تبعیض فاحش بین مدیران و کارکنان از دلایل برگزاری این تجمع اعتراض آمیز است.

یکی از معترضان با بیان اینکه ما از مسئولان عالی کشور درخواست داریم برای رسیدگی به سوء مدیریت مسئولان این سازمان به مسئول ذی‌ربط هشدار دهند، گفت: عدم رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشتی رفاهی کارکنان،‌ وضعیت نابسامان محیط زیست کشور به دلیل لحاظ نکردن نظارت کارشناسان سازمان در تصمیمات تخصصی و تبعیض در حقوق و مزایای دریافتی مدیران و کارمندان سازمان باعث اعتراض کارکنان شده است.

وی افزود: متاسفانه مجوزهای غیرقانونی در این سازمان داده می شود و ما دیگر نمی‌خواهیم مسئولان بیایند و پاسخ به ما بدهند. چرا که ابتکار رئیس سازمان دو هفته گذشته اتمام حجت کرد و گفت که کارشناسان معترض سازمان را ترک کنند.

وی ادامه داد: تمام 800 نفر کارکنان سازمان محیط زیست معترض هستند اما متاسفانه این کارکنان تهدید به اخراج یا کم شدن حقوق و مزایا می‌شوند به همین دلیل بسیاری از آنها در این تجمع شرکت نکردند. از 6 ماه گذشته تجمع اعتراض آمیز ما آغاز شد و بیانیه ما 21 بند داشت که حتی یک بند آن نیز انجام نشده است.

در این تجمع کارکنان معترض بنری را که نشان دهنده اعتراض آنها به سوء مدیریت سازمان حفاظت از محیط زیست است امضا کردند.

انتهای پیام/
منبع:فارس
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز