تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
جلالی از نظر فنی و شخصیتی مربی خوبی است

صعود به المپیک سخت است ولی دور از دسترس نیست

هافبک تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد که صعود به المپیک 2016 کار سختی است ولی ایران می‌تواند به این موفقیت دست پیدا کند.
کد خبر: ۵۱۲۱

اخبار معاصر: ماهان رحمانی در خصوص وضعیت تیم امید و ماندن محمد خاکپور در این تیم گفت: واقعاً تیم خوبی داریم و بازیکنان هم احساس خوبی از کار کردن با محمد خاکپور دارند. از طرفی آقایان کاشانی و مایلی‌کهن هم برای تیم زحمت می‌کشند. ما در غرب آسیا توانستیم پتانسیل خودمان را نشان دهیم و با این تیمی که داریم می‌توانیم به المپیک صعود کنیم. صعود به المپیک سخت است، ولی دور از دسترس نیست.

هافبک تیم فوتبال سایپا در ادامه در خصوص نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر و بحث کنار گذاشتن مجید جلالی از این تیم عنوان کرد:‌ ما تیم خوبی داریم و جلالی هم از لحاظ فنی و شخصیتی مربی خوبی است. فکر می‌کنم تعطیلی لیگ به ضرر سایپا شد و این در حالی است که قبل از تعطیلی، چند برد پیاپی به دست آوردیم. امسال تیم خوبی داریم و می‌خواهیم برای کسب سهمیه آسیا بگیریم.

رحمانی در خصوص وضعیت خودش در فصل جدید اظهار داشت: در ابتدای فصل از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشتم، ولی رفته رفته وضعیتم بهتر شد. الان مصدومیتی جزیی دارم ولی خودم را برای بازی با سیاه‌جامگان آماده خواهم کرد.


انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز