تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۳.۷۳°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
مرد جوان در دادگاه خانواده

همسرم آبرویم را در محل کارم برده است

مرد جوان وقتی که همسرش به محل کار او رفت و داد و فریاد به راه انداخت، تصمیم به جدایی گرفت.
کد خبر: ۵۱۳۳

اخبار معاصر: چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم باعث شد که من از کارم بیکار شوم. او آبروی مرا جلوی همکارانم برد و کاری کرد که مجبور به استعفا شوم. او یک روز به محل کارم آمد و به خاطر درگیری که از قبل با هم داشتیم جلوی همه سرم داد زد و از من پیش همه بد گفت. آن روز هرچه سعی کردم نتوانستم همسرم را آرام کنم و او مرتب در محل کارم فریاد می کشید. همه از تمام طبقات پیش ما آمده بودند و من حتی روی نگاه کردن در چشماهایشان را هم نداشتم. بعد از آن روز هم دیگر سر کار نرفتم. اما تصمیم گرفتم از این زن خودخواه و خودرای برای همیشه جدا شوم. دیگر دوست ندارم در کنار چنین زنی زندگی کنم.

بعد از صحبت های این مرد همسرش نیز به قاضی گفت: قبول دارم که آن روز محل کار شوهرم رفتم و داد و بیداد کردم. ولی شوهرم فقط کارهای مرا می بیند. او اصلا متوجه نیست که تا چه اندازه مرا عصبی ناراحت کرده که مجبور به انجام چنین کاری شدم. من آن روز آنقدر عصبی شده بودم که اصلا کنترل رفتارم دست خودم نبود. ولی شوهرم این موضوع را متوجه نیست. ما خیلی وقت است که با هم درگیری داریم برای همین بهتر است از هم جدا شویم.

در پایان قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار آنها را دید، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.




انتهای پیام/
منبع:خبرنگاران جوان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز