تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۳.۷۹°
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
این هفته با افشارزاده جلسه دارم

بیک‌زاده: به تیم ملی بر می‌گردم

مدافع مصدوم صبای قم امیدوار است با نمایشی که در این فصل داشته دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند.
کد خبر: ۵۱۴۴

اخبار معاصر: هاشم بیک‌زاده که تاکنون برای صبا موثر کار کرده و رفته رفته به روزهای خوبش باز گشته است در ابتدای بازی هفته هشتم مقابل پرسپولیس مصدوم شد تا حداقل پنج هفته از تمرینات دور باشد و دوباره در اوج آمادگی با بد شانسی مواجه شود.
 
بیک‌زاده از امیدهایش برای بازگشت به تیم ملی صحبت کرد و گریزی به مطالباتش از استقلال زد.

وضعیت مصدومیت
در حال فیزیوتراپی هستم تا ان‌شاالله هرچه زودتر به میادین برگردم. روند بهبودی‌ام خوب بوده است و امیدوارم بعد از دو بازی پیش رو صبا و وقفه‌ای که در لیگ وجود دارد به تیم اضافه شوم.

زود است نتایج صبا را خوب بدانیم
تمرینات پیش از فصل ما دیر شروع شد اما خدا را شکر نتایج خوبی در هفته‌های اخیر داشتیم. اردو و تمرینات منظمی که در طول فصل انجام دادیم کمک زیادی به تیم کرد و وقفه‌های لیگ تاکنون به سود ما بود. هنوز زود است بگوییم صبا نتایج خوبی داشته اما واقعا نسبت به شرایط تیم نتایج قابل قبولی کسب کردیم. صبا شخصیت خوبی پیدا کرده و اگر خوش شانس باشیم حتی می‌توانیم بین تیم‌های مدعی قهرمانی قرار بگیریم و حرف‌های زیادی مقابل تیم‌های لیگ داشته باشیم.

تاثیر اردوها در موفقیت صبا
با آمادگی کامل بدنی مسابقات را شروع نکردیم اما با تمرینات و اردوهایی که داشتیم شرایط بدنی بازیکنان و خودم بهتر شد که تاثیر آن را در نتایج تیم دیدیم. خدا را شکر در حال حاضر از نظر بدنی و تاکتیکی وضعیت خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایجمان را ادامه دهیم.

دغدغه مالی نداریم
نفرات خوبی از سال گذشته در صبا ماندند و بازیکنان شاخصی به تیم اضافه شدند که ترکیب این دو شخصیت خوبی به صبا داده است. امیدوارم و مطمئنم با سیر صعودی‌مان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌توانیم تا پایان فصل نتایج خوب را تکرار کنیم. ناگفته نماند تیمداری آقای موسوی و حمایت‌هایشان از صبا جای تقدیر دارد. صبا نسبت به سایر تیم‌های لیگ دغدغه مالی ندارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و ما هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

نتایج صبا شانسی نیست
شرایط صبا خیلی خوب است و جایگاه‌مان در جدول با گذشت 9 هفته از لیگ نمی‌تواند شانسی باشد. هر چند امتیاز تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است ولی با لطف خدا سایپا را شکست می‌دهیم تا روندمان ادامه پیدا کند. اگر پیروزی‌های ما در چند بازی آینده ادامه داشته باشد شخصیت تیمی را پیدا می‌کنیم و در ادامه بازی‌ها روحیه بهتری داریم.

60 درصد از استقلال طلب دارم
این هفته با آقای افشارزاده قرار ملاقات دارم تا ان‌شاالله برای دریافت مطالباتم به نتیجه برسیم. بالاخره ما هم مشکلات داریم و امیدوارم باشگاه هرچه زودتر به این مسئله رسیدگی و با ما همکاری کند تا این مسئله را برطرف کنیم. 60 درصد از مطالبات دو فصل اخیرم در استقلال را هنوز دریافت نکردم و منتظر آن هستم. البته 50 درصد هم جریمه‌مان کردند!

اگر مصدومیت‌ها دست از سرم بردارد...
تمام تلاشم را برای بازگشت به تیم ملی انجام می‌دهم و فکر می‌کنم این اتفاق بیافتد. اگر این مصدومیت‌ها و بدشانسی‌ها از سرم دست بردارد در برنامه‌ و تفکرم بازگشت به تیم ملی است و برای رسیدن به آن با تمام توان بازی می‌کنم تا دوباره ملی پوش شوم.



انتهای پیام/
منبع:ورزش3
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز