تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
حاشیه بازی پرسپولیس - ملوان

شعار «حیا کن - رها کن» برای استیلی و خوشحالی انگلیسی بنسون

مهاجم هندوراسی پرسپولیس پس از اینکه موفق شد برای این تیم گل بزند به شیوه خاصی خوشحالی گل انجام داد.
کد خبر: ۵۱۵۳

شعار «حیا کن - رها کن» برای استیلی و خوشحالی انگلیسی بنسون

اخبار معاصر: پس از آغاز نیمه دوم و هنگامی که جری بنسون چند موقعیت گل را از دست داد، هواداران پرسپولیس علی علیپور مهاجم نیمکت‌نشین تیمشان را تشویق کردند اما علیپور چند دقیقه بعد به جای امید عالیشاه به زمین آمد و موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

*هنگامی که علی علیپور توانست دروازه ملوان را باز کند به سمت هواداران رفت تا شادی گل را با آنها تقسیم کند. ضمن اینکه بعد از گل علیپور نیمکت پرسپولیس به حالت انفجار درآمد و تمام نیمکت‌نشینان به داخل زمین آمدند.

*بعد از گل اول پرسپولیس هواداران ملوان که تا آن زمان بسیار سروصدا می‌کردند سکوت کردند.

*زمانی‌ که جری بنسون گل دوم را به ثمر رساند شادی گلی به سبک بازیکنان لیگ برتر انگلیس انجام داد.

*بعد از گل دوم پرسپولیس هواداران این تیم به حالتی طعنه‌آمیز و به تلافی اینکه هواداران ملوان علیه سوشا مکانی ناسزا گفتند، دروازه بان تیمشان را با لقب «سوشای دست طلایی» تشویق کردند.

*کارلوس کی‌روش و دستیارانش در دقیقه 87 ورزشگاه آزادی را ترک کردند. هنگام خروج کی‌روش از ورزشگاه بازار گرفتن عکس سلفی از سرمربی تیم ملی داغ بود.

*در حالی که در اواخر نیمه اول هواداران ملوان با نیروی انتظامی درگیر شده و علیه آنها شعار داده بودند در اواخر بازی هواداران پرسپولیس نیروی انتظامی را تشویق کردند.

* هواداران ملوان در دقایق پایانی شعار «استیلی حیا کن، ملوان را رها کن» سر دادند و در سوی مقابل هواداران پرسپولیس به تشویق این مربی پرداختند.

این بازی با برتری 2 بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز