تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°

۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
ماموستا اسماعیلی:

اجرای حکم اعدام "شیخ نمر" به ضرر عربستان تمام می‌شود

امام جمعه موقت مهاباد با بیان اینکه پیروان همه مذاهب اسلامی مانع از اجرای حکم اعدام "شیخ نمر" شوند‌، تاکید کرد: اجرای حکم اعدام "شیخ نمر" به ضرر عربستان تمام می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۷
اخبار معاصر: ماموستا یحیی اسماعیلی، با اشاره به حکم اعدام "شیخ نمر" از علمای برجسته عربستان اظهار داشت: بی‌شک اجرای حکم اعدام شیخ نمر برخلاف شریعت دین مقدس اسلام است و تمامی پیروان مذاهب اسلامی آن را محکوم می‌کنند.

امام جمعه موقت مهاباد گفت: با توجه به اینکه این شخصیت بزرگ و برجسته عربستانی همواره در مقابل سیاست‌های نادرست وهابی‌ها ایستادگی کرده است، عرب‌ها چنین شخصی را کافر دانسته و تصمیم به اجرای حکم اعدام ایشان را گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای حکم اعدام شیخ نمر بزرگترین ضایعه برای جهان اسلام محسوب می‌شود تصریح کرد: نباید هیچ کس به خاطر اعتقادات خود اعدام شود و در این زمینه، اجرای این حکم به ضرر عربستان تمام می‌شود چون در این صورت مسلمانان بر علیه سعودی‌ها قیام می‌کنند.

اسماعیلی بیان کرد: متاسفانه حکومت آل‌سعود در خدمت استکبار جهانی و در راس آن‌ها ایالات متحده آمریکا است و از دستورات آنان پیروی می‌کنند.

امام جمعه موقت مهاباد اظهار داشت: بی‌شک با توجه به اینکه مسلمانان عالم دارای خوی استکبارستیزی هستند، با تاسی از امام حسین(ع) در مقابل ظالم ایستادگی کرده و اجرای حکم اعدام ظالمانه شیخ نمر را محکوم می‌کنند بنابراین پیروان مذاهب اسلامی باید در این شرایط حساس کنونی، مانع اجرای این حکم ظالمانه شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز